وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
مدتی بود که تصمیم داشتم که من هم یک وبلاگ فارسی داشته باشم. ولی از اون جایی که می خواستم مطالب وبلاگم دور موضوع خاصی باشد تامل کردم تا موضوع بدرد بخوری پیداکنم که من هم به سهم خودم با وبلاگستان فارسی سودی رسانده باشم.
در این وبلاگ من سعی خواهم کرد درباره رسانه‌ها بنویسم. همچنین درباره اینکه چگونه اخبار ایران در رسانه‌های غرب بازتاب دارد و نقش این پوششهای خبری در مسایل بین‌المللی و همچنین زندگی روزمره ایرانیان چیست.

از دیدن کار وبلاگ یک لیوان چای داغ که در مورد مسایل ساده اقتصادی می‌نویسد لذت میبرم. در مورد یک مطلب خاص نوشتن می‌تواند هم‌ برای خواننده جالب باشد و هم برای نویسنده آموزنده. سعی می‌کنم من هم در موردی که قول دادم بنویسم و زیاد به حاشیه نروم.

لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     0 نظر