وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
چند روزی بود که می‌دیدم که لینک وبلاگم همیشه بالاهای بلاگرولینگ مردم است. فکر می‌کردم که یا احتمالا بلاگستان خوابش برده است یا که بلاگرولینگ از من خوشش آمده و بهم ارفاق میکند. است. تا اینکه امروز دیدم فرنگوپولیس داره فحش می‌ده:
پ.ن. آقا الکی پینگ نکن جان مادرت. من خودم هی می یام ببینم چی اینجا جدیده، می بینم همون پست قبلیه نا امید می شم. اعصاب نداریم این روزها. ترا به خدا ول کن برادر

منم نمی‌دانم چرا بخودم گرفتم و یک نگاهی به تاریخ آپدیت شدن جایم تو بلاگرولینگم انداختم و دیدم که سوتی دادم. با هربار ادیت کوچولوی نوشته‌های قبلیم می‌رفتم بالا صدر جدول بلاگرولینگ.

حالا کسی می‌تواند بهم بگوید که چطور می‌شود که جلوی پینگ شدن weblogs.com را بواسطه ادیت کردن پست‌های قبلی گرفت؟


اگر این خوانید را و نمی‌دانید بلاگرولینگ چیه زیاد خودتان را نگران نکنید.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     3 نظر
نظرات:
Blogger Sima گفت:
مهدی جان،
من فکر نمی کنم بلاگرولینگ اتوماتیک با ادیت کردن پینگ کنه. حد اقل قبلاً ها که اینطور نبوده. من به لینکدونی ام چند مقاله اضافه کردم، اما فکر می کنم باید ادم خودش پینگ کند و خود به خود نمی شود

Blogger Sima گفت:
مهدی جان،
من فکر نمی کنم بلاگرولینگ اتوماتیک با ادیت کردن پینگ کنه. حد اقل قبلاً ها که اینطور نبوده. من به لینکدونی ام چند مقاله اضافه کردم، اما فکر می کنم باید ادم خودش پینگ کند و خود به خود نمی شود

Blogger Mehdi گفت:
فکر کنم که درستش کردم. یک گزینه‌ای در بلاگ‌اسپات پیدا کردم که پینگ کردن اتوماتیک را خاموش و روشن میکند. حالا من خاموشش کردم. حالا باید ببینم دفعه بعد بلاگرولینگ سر خود آپدیت می‌شود یا نه.