وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
یکی از کارهای کم خطری که برای تبلیغ جنبش میشود کرد استفاده از سیستم پستی در ایران است. کافی است که نامه با اسم و آدرس فرستنده الکی به آدرس مقصد واقعی بفرستید. داخل نامه هم یک متن ساده و جذابی در مورد اینکه هدف جنبش دموکراسی خواهی ایران چیست بنویسید. اگر یکی همت کند می تواند یک متن خوبی بنویسد و پی‌دی‌اف آنرا درست کند تا بقیه بتوانند پرینت کنند و بگذارند در پاکت نامه.

نکته‌ای که نمی دانم این است که در ایران پستچیها اسم گیرنده و آدرس گیرنده را انطباق میدهند یا نه. اگر نمی دهند، براحتی می شود شماره پلاکهای یک خیابان را از ابتدا تا انتها یادداشت کرد و به چند پلاک در آن خیابان نامه فرستاد. اگر حتما اسم گیرنده باید انطباق کند، می‌توان تنها به اقوام و خویشاوندان دور و نزدیک نامه فرستاد. مخصوصا اگر این نامه ها را به فامیلهای طرفدار حکومتتان بفرستید، مطمئننا دفعه بعد که خانه‌شان بروید حوصله‌تان سر نخواهد رفت چون میتوانید سرصحبت در مورد نامه‌های فتنه گرها را بازکنید و بگذارید خودشان بقیه ماجرا را تعریف کنند.

از آنجا که مردم در ایران کم به هم نامه می‌فرستند، گرفتن نامه برایشان خیلی جالب خواهد بود و مطمئنا به چندین نفر دیگر این مطلب را خواهند گفت. یک خوبی دیگر این روش این است که کمک میکند که خبرها به کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند برسد.

اگر حکومت شروع کند به بررسی نامه‌های داخل کشور (تا جایی که خبر دارم خارج به داخل بررسی میشود)، کار خود را صدبرابر خواهد کرد و سیستم پستی را که به آن برای فرستادن قبض آب و برق نیاز دارد کاملا مختل خواهد کرد.

Labels:

لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     20 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
من از طرف دوست کم شعور قبلیمون که صحبت کردن بلد نیست از همه عذرخواهی می کنم. سپس این ایده رو تحسین می کنم. همچنین در پاسخ نویسنده باید بگم که اگر نامه به صورت عادی (صندوق پستی وتمبر) ارسال بشود >اصلا به نام گیرنده کاری نخواهند داشت و فقط اونرو به آدرس می رسونند و اصلا گیرنده رو نمی بینند.

Anonymous Anonymous گفت:
بسیار ایده خوبی هست
به همین روش باید نامه تهدید برای کسانی که در سرکوبهای خونین دست دارند فرستاده بشه
همون کاری که حکومت برای شناسایی شرکت کننده گان در تجمعات انجام میده
1- شناسایی عوامل سرکوب بوسیله انتشار عکسهای آنها در حال خشونت و سرکوب در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و یا یک یا چند وبسایت اختصاصی برای این منظور
2- ارسال اس ام اس و نامه
خواب خوش را باید حرام کرد بر کسانی که تغییر و اصلاح با آرامش را نمیخواهند و همه چیز را بسوی خشونت سوق میدهند
اشغال گران را در این مرز و بوم جایی نیست

Anonymous Anonymous گفت:
به نظرم این یه طرف
ولی هیچ تبلیغی ارزون تر از تلفن عمومی نیست
کافیه با تلفن عمومی روزی به 5 نفر زنگ بزنی
کلی موثر هست
انرژی جنبش رو شدید می بره بالا
بدون هیچ خطری هم هست

Blogger barba گفت:
مهدی جان مشکل ما آگاهی مردم نیست مشکل ما مقاومته
آقا چرا ایمیل نمیزنی به خدا این ایده ی من خیلی مهمه حتما باید بهت بگم،من حتما باید اینو بهت بگم یه جوری هم باید باشه که فقط تو بخونی اگه میشه همینجا کامنت خصوصی گذاشت هم خوبه ولی حتما به کمکت نیاز دارم،ببین من میتونم این ایده م رو خودم لینک کنم تو بالاترین اما یه چیزایی هست که خیلی مهمه مثلا زمان.اینجا همه میخونن من نمیتونم توضیح بدم خواهش میکنم بهم ایمیل بزن با ایمیلی که خودت بخونی.یا یه راه حلی که من بتونم این فکرم رو بهت خصوصی بگم.من هم این ایمیلم رو چک میکنم و منتظر ایمیلت هستم هم ایمیلی که تو بالاترین دارم.خواهشا عجله کن رفیق.

Anonymous Anonymous گفت:
عزیزان من ، نظرات کارساز رو نادیده نگیرید لطفا

دوستار شما سام

====================
وکیل الدوله های بهارستان در دو مرحله دست چین شده اند و نماینده 10 درصد مردم هم نیستند
همه صفاتی که به جمهوری اسلامی اطلاق می شود و دنیا به طور عینی آن را بارها دیده اند به کنار.
چرا به اینها می گویند ضد مردمی ترین حکومت جهان.
1.نداشتن پشتوانه مردمی
2.سر بلند کردن با دزدیدن یک انقلاب مردمی
3.گرفتن تصمیماتی در جهت عکس خواسته مردم و اعتراضشان
این تنها سه گزینه اصلی و محوری این ضد مردمی بودن است.
شرایط به گونه ای است که نمی شود ایستاد و نظاره کرد.این آخر و نهایت پلید بودن جمهوری اسلامی است.
به واقع همان عبارت ضد مردمی ترین حکومت جهان.
.جمهوری اسلامی و حرامیان ضد مردمی که همه مناسب را با زد و بند و تقلب و فیلتر گرفته اند بویی از مردمی بودن ندارند و همه تصمیماتشان در جهت عکس خواسته مردم است.
برخی در همه موارد اینجا را با مصر و تونس مقایسه می کنند،ولی موضوع اینجاست که مثلا حسنی مبارک با همه نوکر بودنش از انسانیت تا حدودی بو برده است.
ولی در ایران یک مشت آدم خوار به معنای واقعی کلمه حضور دارند.

Anonymous Anonymous گفت:
با توجه به تمرکز همه رسانه های بین المللی روی مصر و لیبی و یمن و تونس بنظر توجه زیادی در حال حاضر روی شرایط ایران نیست
نمی دونم ولی شاید باید زمان سنجی بشود برای حرکتهای آتی

Blogger Mehdi گفت:
باربا،

لطفا به info@balatarin.com
ایمیل بزنید. لطفا از ایمیل یاهو هم استفاده نکنید.

Anonymous Anonymous گفت:
دوستان کسی‌ میدونه چه جوری دعوتنامه بالاترین می‌شه دریافت کرد؟

Anonymous Anonymous گفت:
یه راه خوب اینه که نامه هایی بنویسیم و داخل جیب لباسهایی که در طول خرید عید رفو می کنیم ولی نمی خریم بگذاریم. یا همینطور در داخل جیب لباسها در فروشگاههای بزرگ بگذاریم.

Blogger Unknown گفت:
این مبارزه برادران من با این روش نمی تونه ادامه پیدا کنه و دلیر ترین و رشید ترین جوانان این کشور بیهوده کشته و به بند کشیده میشن.
دو مساله وجود داره یکی نحوه مبارزه و دومی هدف مبارزه
ما با گروهی سروکار داریم که منطق صلح و انسانیت رو نمیفهمند.کسانی که می گن مبارزه مسلحانه و یا مقابله به مثل هزینه ها رو بالا می بره اشتباه می کنن چون گروهی از نظامیان که با مردم هستند در هیچ شرایطی دست به سلاح نخواهند برد و بر چشم ما جا دارند وگروه متوحش دیگر تحت هیچ شرایطی دست از سلاح و کشتار بر نمی دارند مگر اینکه با زور مواجه شوند.اگر مردم نمی توانند احساس امنیت کنند آنها هم نباید احساس آرامش کنند باید از تجمع وحشت داشته باشند باید بترسند که هرلحظه از بالای بامی یا پنجره ای آتش بر سرشان خواهد ریخت.باید دید پس از آن برای مردن چقدر مزد می گیرند. دیگر کشته دادن و صلح طلب بودن کافیست و نوبت کشته دادن دشمن است.
دوم اینکه هدف همه ما باید مشخص باشه و اون برکناری و محاکمه خامنه ای رفراندوم قانون اساسی وجایگزینی حکومت اسلامی با نظامی دموکراتیک است.جوانان ما نباید به خاطر آرمانهای امام ویا اصلاح نظام و دیگر یاوه ها کشته شوند.اگر فکر می کنید هنوز نمی توانیم بر سر حذف نظام به توافق برسیم دست از مبارزه برداریم تا زمان آن فرا برسد.نمی توان بیش از این بیهوده کشته داد.باید بدون ترس آرمانها بیان شود و به جنگ جلادان برویم.
اگر با نظر من موافقید لطفا این مطلب رو لینک کنید و اطلاع رسانی کنید چون برای من امکان پذیر نیست.

Anonymous Anonymous گفت:
سلام،
حقیقتش من سال قبل بعد از سرکوب اعتراضات رو یه ایده مشابه کار کردم و فکر کنم اگر پی اون رو بگیریم و بشه اون رو گسترش داد برای ادامه ی اعتراضات بدون خشونت مفید باشه. فکر می کنم با توجه به شناخته بودن شما حتما می تونید در گسترش این ایده کمک کنید. من اگر آدرس ایمیلی از شما داشته باشم می تونم جزییات بیشتری از طرح رو با شما در میون بگذارم.

Anonymous Anonymous گفت:
همزمان بااجلاس مجلس خبرگان رهبری بمدت سه روز درخیابانهای اطراف مجلس خبرگان (خ سپه -خ کارگر -خ ولیعصر -خ جمهوری )تجمع اعتراضی برگزار شود.خواسته ما رسیدگی به صلاحیت خامنه ای است .

Anonymous Anonymous گفت:
خب پیشرفت خوبیه
از طرح به برق زدن اتو به استفاده از پست رسیدید
با همین منگلای بالاترین ادامه بدید بلکه بتونید فرماندار علی آباد کتول رو بعد از 30 سال سرنگون کنید

Anonymous Anonymous گفت:
سلام
از اونجایی که من اکانت بالاترین نداشتم مجبور شدم اینجا برای شما کامنت بزارم و امیدوارم شما هم به نوبه خودتون ایده من رو بررسی کنید و در صورت تایید به عموم برسونید.
-------

کاری که ما سبز ها الان دارین انجام میدیم فقط اعتراض و تظاهراته و مسلما این امر سرکوب توسط رژیم رو در پی داره.
اما اگه بخوایم کارهایی که بسیج خیلی سال پیش فراموش کرد ادامه بده ما انجام بدیم میتونیم همراهی بیشتر مردم رو داشته باشیم:
به نظر من الان جنبش آنقدر پخته شده که دیگه شاخه های مختلفی رو تشکیل بده.
- مثلا شاخه سازندگی : می تونیم با سازماندهی مناسب به شهرستان ها بریم و هر بار یک جا مدرسه بسازیم یا اینکه پول جمع کنیم در ساخت بیمارستان همکاری کنیم
- مثلا شاخه مهندسی: می تونیم مقاله و تحقیق های خودمون رو به نام جنبش کنیم یا دانشجو ها تحقیق های پیشنهادی جنبش رو انجام بدن (همین میتونه به پروژ های بزرگ منجر بشه)
- شاخه آموزشی: ....
- شاخه مقاومت: ...
شاخه سایبری: .....

Blogger Unknown گفت:
برنامه چشمک زن سبز،چراغ قوه سبز و تابلو تبليغاتی سبزبرای موبايل
لطفا اطلاع رسانی شود
http://jangalesabze24.blogspot.com/2010/01/blog-post_8136.html

Blogger Unknown گفت:
با بارون سه شنبه چگونه کف خیابان را سبز کنيم(طرح خوب)
دو بسته پودر رنگ بندکشی ارزان زرد و آبی ابزار فروشی -مخلوط در پلاستيک مشکی یا پاکت آبميوه -پرتاب از شيشه ماشين -بارون سه شنبه کمک کم کف خيابان سبز

Anonymous Anonymous گفت:
به نظرمن کسی که این پیشنهاد را داده شناخت درستی از مردم تهران ندارد, زیرا پستچی ها به محدوده ی کاری خود آشنا هستند وکافی است 3 نامه با این مضمون را به مقصد برسانند ,چهارمین نامه را خود به زباله دانی می اندازند .درمورد پخش قبوض آب وبرق نیز از سیستم اینترنتی استفاده می کنند , یعنی اگربگویی قبض به دستم نرسید , ادارات مربوطه برق یا تلفن را قطع می کنند وشما برای وصل مجدد مجبور می شوی کلیه بدهیها راپرداخت کنی

Blogger بالابلاگ گفت:
خسته نباشید آقای یحیی نژاد
نمی خوام سرتون رو درد بیارم
1.حساب من به دلیل رعایت نکردن قوانین مسدود شده
2.من از طرف شما تذکر دریافت کرده ام اما متاسفانه متوجه آن نشده بودم
3.از شما عاجزانه تقاضا دارم حسابم را باز کنید
با سپاس
کاربر ava.iran در بالاترین همیشه پیروز

Blogger مجتبی گفت:
دوستان بالاترین خواهش می کنم یک دعوت نامه برای من بفرستید.
Email:kabiri.m@hotmail.com
اینم آدرس سایتم :www.msabzan.wordpress.com
کل اینترنت گشتم تا این سایت رو پیدا کردم
همه ی امیدم به شماست

Blogger siamak گفت:
دست اندرکاران محترم بالاترین،
لینک "ماهیت اسلامیستی و ضدّ ایرانی میرحسین موسوی"، پست شده توسط من، نه حاوی الفاظ رکیک است، نه به هیچ وجه به دین یا مذهب خاصی‌ توهین می‌کند. چرا لینک من در پشت فیلتر قرار گرفته ولی‌ لینک‌های که با رکیک‌ترین الفاظ، به طیف‌های غیر‌اصلاح‌طلب و غیر‌اسلامیست حمله میکنند, هیچوقت پشت فیلتر نمی‌روند؟! روند پارتی بازی به نفع اسلامیست‌های اصلاح‌طلب تا کی‌ می‌خواهد در بالاترین ادامه داشته باشد. با این رفتار هیچوقت به دموکراسی نمی‌رسیم دوستان
سیامک
http://www.balatarin.com/users/kasravi