وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان



اینهم صف جلوی فروشگاه اپل نزدیک سرکار من(شمال کالیفرنیا) برای خرید موبایل جدید شرکت اپل است. واقعا این استیو جابز رییس شرکت اپل در بوجود آوردن تب داغ برای محصولات شرکتش فوق العاده است. البته بعد از اینکه در مورد کارهایش در زمان شروع شرکت اپل شنیدم دیگر ازش خوشم نمی‌آید. بیل گیتزِ مایکروسافت صدبار نسبت به این استیوجابز آدم باشرفی است. بروید فیلم pirates of silicon valley را ببینید.

خودمانیم صف اَداپتیک هم دارد خیلی دراز می‌شود فقط حیف که صفش در دنیای مجازی است و دیده نمی‌شود.

Labels:

لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     4 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
هموطن گرامی. لینک وبلاگ شما به **لیست وبلاگهای فارسی ایرانیان جهان** در قسمت عمومی وکشور محل سکونت اضافه شد. کنترل مضاعف شما هر خطای احتمالی را در نام و کشور محل سکونت از بین میبرد. دادن لینک اختیاری است ولی شما را دعوت میکنم که از تسهیلات خاص حمایت کنندگان استفاده نمائید. با آرزوی شادی و موفقیت.

Anonymous Anonymous گفت:
سلام. اسمم فرزانه است و دانشجوی رشته ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران هستم. در حال حاضر دارم مقاله ای درباره روابط میان فردی مسلمانان ساکن غرب می نویسم. یک پرسشنامه دارم که اگر لطف کنید و به آن جواب بدید در این تحقیق به من کمک بزرگی می کنید. براتون ایمیل می کنم. به هر حال از آشنایی با وبلاگتون خوشحال شدم.

Blogger Syamak Moattari گفت:
مهدی جان سلام
چطور در بلاگر و در یک پست فارسی و انگلیسی را با هم تایپ می کنی من هرموقع فارسی تایپ می کنم اگر یک کلمه انگلیسی اضافه کنم صفحه بندی به هم می خورد.

Blogger hadi farnoud گفت:
البته توی اون فیلم به نظرم استیو با شرف تر است پیشنهاد میکنم فیلم را یک بار دیگه ببینی
بیل ایده های استیو و زیراکس را دزید و سیستم عاملش را فقط به خاطر پول سرهم بندی کرد
داس را هم که خرید!
شرف بیل کجاشه؟