وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
نمیخواهم کارهای بالاترین را با اینجا قاطی کنم ولی چه کنم که نمی‌شود چون بالاترین فیلتر شده است و سعی‌مان این است که با اعتراض از فیلتر درش بیاوریم. اینرا در وبلاگ بالاترین نوشتم:


اقدام سراسری برای اعتراض به فیلترینگ بالاترین
۱۴ بهمن ۱۳۸۵
مهدی

همانطور که اطلاع دارید شرکت فناوری اطلاعات شروع به فیلتر بالاترین کرده است. خیلی از کاربران پیشنهاد دادند که ما فعلا راه تماس با واحد فیلترینک شرکت فناوری اطلاعات را آزمایش کنیم چون وبسایتهایی بوده‌اند که با اعتراض باز شده‌اند. بیایید و همه باهم به شرکت فناوری اطلاعات تلفن و ایمیل بزنیم.

اگر تلفن کردید، استدلالهای زیر شاید کمک بکند که از جایی شروع بکنید:
۱) نفس محدود کردن اطلاعات و اینترنت به پیشرفت ایران صدمه خواهد زد.
۲) بالاترین از نظر فناوری اینترنتی در فضای اینترنت ایران اهمیت دارد و وجودش به ایجاد رقابت بیشتر و بهتر شدن وبسایتهای ایرانی کمک خواهدکرد.
۳) بالاترین لینکهای متنوع دارد و لینکهای سیاسی تنها بخشی از لینکهای کاربران را تشکلیل می‌دهند.
۴) وبسایت بالاترین سیاسی نیست و هیچ خط مشی سیاسی چه آشکار و چه پنهان ندارد.

شماره تلفنهای تماس اعلام شده شرکت فناوری اطلاعات: ۸۸۰۳۱۵۰۹-۸۸۰۳۱۵۳۰
و ایمیل
filter@dci.ir
لطفا اگر حتی خارج از کشور هستید، شما هم تماس بگیرید و به فیلترشدن بالاترین اعتراض کنید.
لطفا اگر تلفن یا ایمیل زدید در قسمت نظرات اینجا بنویسید که بقیه هم تشویق شوند که زنگ بزنند.

اگر وبلاگ دارید لطفا این مطلب را در وبلاگتان انعکاس دهید چون که وبلاگ بالاترین هم فیلتر شده است.
این راه را امتحان خواهیم کرد. اگر کار کرد که چه عالی. اگر نکرد خوب راههای دیگری را امتحان خواهیم کرد. ولی در هر صورت ما نصفه کاربرانمان در ایران را فراموش نخواهیم کرد.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     12 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
مهدی جان، وضعیت ایران رو که یادته؟ گمون نمی کنم تلفن و ای میل هیچ تاثیری داشته باشه. پادرمیونی آدم های متنفذ و اینترنت باز (می دونی که منظورم چه کسانی هستن) شاید بتونه اثر داشته باشه. رادیوزمانه هم مدتی فیلتر بود و بعد آزادش کردن، بالاترین که اصلا با زمانه قابل مقایسه نیست و قطعا باید آزاد بشه. اما به هر حال چون تو خواستی من ای میل می زنم و در بلاگم هم منتشر می کنم این خبر رو.

Anonymous Anonymous گفت:
استی مهدی جان، بالاترین برای من یکی درمیون فیلتره! دیشب فیلتر بود اما الان که چک کردم باز بود.

Anonymous Anonymous گفت:
من هم ايميليدم...
شايد كه مفيد واقع بشه/

Anonymous Anonymous گفت:
سلام
من میخوام لینک بالاترین رو به انتهای مطالبم اضافه کنم ولی بعد از کپی کردن متن مربوطه و پیست توی قسمت اچ تی ام ال وبلاگم این پیغام میاد
Invalid variable declaration in page skin: Variable is used but not defined. Input: BlogItemPermalinkURL
رها پیشنهاد کرد مزاحم تو بشم
ممنون

Anonymous Anonymous گفت:
عده ای ذوق زده شدند و هر آنچه را که همه میدانیم نوشتند. ذوق مرگ شدند. اوایل کار لینکها ÷ربار بود. شاید بهتر باشد فکری به حال کاربران بکنید

Anonymous Anonymous گفت:
فیلترینگ ایران ربطی به کاربران نداره. این همه وبلاگ و سایت فیلتر شده به خاطر ذوق زدگی کاربران بوده؟؟

Anonymous Anonymous گفت:
سلام
من هم بوسیله ایمیل اعتراض خودم را اعلام کردم
امیدوارم که مفید باشد.

Anonymous Anonymous گفت:
من زنگ زدم مسئولش که عین یه دهاتی صحبت می کرد اصلا بالاترین رو نمی شناخت، بعد از کلی اصرار و به کار بردن بند های بالا، گفت من فقط یه رابط هستم با ارگان بالا، اینجا مخابرات و اونجا یه ارگان سیاسی که فقط من با اونجا تماس دارم.. به من گفتن فقط خود ادمین سایت باید مشخصات خودش رو بده و اعلام اعتراض کنه تا اقدام بشه.. در مورد فیلتر کردن هم اشاره شد به لینک فوت رهبر در بالاترین.
اما نا امید نشید حتمن زنگ بزنید..

Blogger Niki گفت:
I'm sorry to hear it's getting filtered, but there is one bright side: you are bloggin here again!

But anyway, if you think it will help, i will contact them to complain

Anonymous Anonymous گفت:
مهدی جان، متاسفانه بالاترین به طور کامل فیلتر شد. من با آنتی فیلتر وارد سایت می شم و می تونم لینک هم بذارم اما مشکلی که هست اینه که رای نمی تونم بدم و نظرات هم دیگه برام باز نمی شه. امکان اش هست فکری برای این مشکل بکنی؟

Anonymous Anonymous گفت:
مهدی جان، الان بهترین راه‌حل در ایران برای دور زدن فیلترینگ، ایجاد یک ساب‌دامین است که وقتی لینک اصلی را می‌زنیم به طور خودکار به آن ری‌دایرکت شود! خودت از نظر فنی واردتری! موفق باشی

Blogger Unknown گفت:
سلام جناب آقاي دكتر

اميد وارم اين مشكل رفع بشه