وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
هفته پیش نوشتم که:

البته در میان دموکراتها کسانی هم هستند که به خون ایران تشنه‌اند(این نوع افراد معمولا تعلق خاطری نسبت به اسراییل دارند و شعارهای ایران برعلیه اسراییل را جدی گرفته‌اند). ولی با این حال بعید نیست که در فضای جدید تلاش دوبا‌ره‌ای برای نزدیکی به ایران بشود. مخصوصا با انتخاب رابرت گیتز و همچنین اینکه بزودی هیاتی که کنگره آمریکا برای بررسی مشکل آمریکا در عراق تشکیل داده گزارشش را منتشر خواهد کرد و احتمال می‌رود که به دولت آمریکا پیشنهاد بکند که جلسه‌ای از کشورهای همسایگان عراق منجمله ایران و سوریه تشکیل بدهد.


امروز بی‌بی‌سی گزارش کرد که دولت آمریکا راغب است با ایران و سوریه در مورد عراق صحبت کند. من شخصا بعید می‌دانم حکومت ایران راغب باشد در این مورد با آمریکا مذاکره کند چون چیزی به ایران در چنین مذاکره‌ای نمی‌رسد.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     2 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
الهی بمیرن برات. بچه ام چی میکشه. به ما هم گفتن قبل آمدن به آمریکا زن بگیرین ولی گوش نکردیم. میدونم چی میکشی که از این ویدیوها پخش میکنی

Anonymous Anonymous گفت:
Well, it seems that even US is not that eager to talk too, at least its president. Anyway, Reza Aslan had a couple of interesting opinions on Iran-US relations. I wish you could've been to his talk.