وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
«شایان مشاطیان» این مطلب با مزه را در ایرنا پیدا کرده‌است:

مهندس نصرالله جهانگرد كه درباره‌ي اقدام سايت اينترنتي گوگل مبني بر معرفي شهر تبريز در بخش معرفي جمهوري آذربايجان، با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت‌وگو مي‌كرد، افزود: معتقدم فضاي سايبر و دنياي مجازي كه روزبه‌روز در دنيا فعال‌تر شده است و در واقع، محيط تبادل اطلاعات جهاني محسوب مي‌شود، مانند فضاي عادي و واقعي، به ضوابطي نياز دارد و بايد براي آن قوانين خاصي تدوين شود...

او يادآور شد: البته بايد بررسي شود كه منشا اين اقدام سايت گوگل است يا آن‌كه اين موضوع در جاي ديگري انجام شده است و با منشا توليد اين خبر برخورد جدي كرد


از اون با مزه‌تر رییس دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات علامه طباطبایی است که گفته:

او با اشاره به اين كه اين ادعاها هيچ خلل و خدشه‌اي در تعلق تبريز به ايران وارد نمي‌كند، گفت: اما از منظر تخصصي علوم ارتباطات، بايد هشدار دهم كه طرح اين‌گونه مسائل در سايتي مانند گوگل كه در عرصه‌ي خبري فعاليت مي‌كند و محلي براي فعاليت هزاران سايت اطلاع‌رساني ديگر است، جز بي‌اعتبار كردن خود در ميان مخاطبانش نتيجه‌ي ديگري دربر ندارد.


اینها همه بخاطر یک جمله است که یک کاربر از هزاران کاربر سایت ویدیوی گوگل در کنار این ویدیو که در آنجا گذاشته نوشته ‌است.

This video shows Tabriz, a city in Southern Azerbaijan, currently in the territory of Iran. Enjoy watching great architecture, people and Azeri dance that makes you to dance. :) Yasha Azerbaycan!



واقعا فکر می‌کنید با این نوابیغ چه کار می‌شود کرد؟
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     2 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
دیشب اخبار ساعت 8:30 از کانال دو، خیلی با آب و تاب، این خبر رو داد...من هم فکر کردم خرابکاری گوگله و الان که این مطلب ات رو خوندم واقعا متاسف شدم که آخه حماقت تا کجا و چقدر؟

Anonymous Anonymous گفت:
دنباله داره، تو فقط حماقت رو داشته باش:
http://121234.tlitlitltltltiltitlitlitltitlitltiltitlitl.info/2006/11/13/20131/