وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
October 12, 2006
این نوشته‌های لوا را درباره تغذیه سالم برای مهاجران از دست ندهید. خیلی از کسایی که از ایران به شمال آمریکا آمدند برایشان برقرار کردن تناسبی بین کار،‌ ورزش و وقت برای درست کردن غذای سالم کار سختی است.

من و همسرم خوشبختان در خانه، مشترک هفته‌ای سبزی هستیم که هر هفته تازه از مزرعه به محله‌مان می‌آید و ما باید برویم و تحویل بگیریمش(کمی شبیه وانتهای سبزی در ایران). قبل از اینکه روز یکشنبه همسرم به کنفرانس برود گفتم که تمام سبزی‌ها را بپزیم که من بعدا بعید است خودم حال و حوصله‌اش را داشته‌باشم. برای همین هرچه سبزی بود را خردکردم و پختیم. در چهار روز گذشته که همسرم نبود من هر روز آن سبزی پخته‌ها را خودم. تنها تنوع این بود که چند روز اول برنج بود ولی از وقتی که برنج تمام شد با نان می‌خوردم. در مورد ورزش هم از روز شنبه کذشته که به کوهنوردی آسانی رفتم تا به امروز تنها ورزشی که کردم پرتاب و تمرین دارت در دفتر کارم بوده‌است. حالا می‌بینید که چرا پیدا کردن تناسب در زندگی می‌تواند اینقدر سخت باشد.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     7 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
Thanks Mehdi jan for link.
I wish we had that Vegi Trauk here too.

Anonymous Anonymous گفت:
Thanks Mehdi jan for link.
I wish we had that Vegi Trauk here too.

Anonymous Anonymous گفت:
this post reminds me of some of my grade 3 essays.
"man o madaram be bagh raftim, sepas pedaram amad ..." :-))

Anonymous Anonymous گفت:
abe nazaram kareh sakhty nist

Anonymous Anonymous گفت:
salam
khoob hastid? omidvaram ke hamishe bashid. nemidanestam ke tavalodetan ast. agar hast tabrik.

Anonymous Anonymous گفت:
سلام! تولدت مبارک! مرجان گفت دیروز بوده و چون 21ام برا منم روز مهمیه تبریک واجب شد.

Anonymous Anonymous گفت:
آقا اولا تولدت مبارک ظاهرا

ثانیا این بالاترینت سکسی شده منتها من پیشنهادم اینه که برای بلاگر این الاینه تصویر رو میدل کنی (البته میدونم در مقابل یک گونی کدی که نوشتی یه align="absmiddle" واقعا احمقانه است به عنوان پیشنهاد)

موفق باشی
این استادت دانشجوی مکانیک نمیگیره؟