وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
یک امکان جدید به بالاترین اضافه شده و آنهم اَبر برچسبها است(برچسب کلماتی هستند که برای طبقه‌بندی لینکها استفاده می‌شوند. ابر برچسبها با بزرگتر کردن کلماتی که لینک بیشتری دارند اهمیت کلمات مختلف را نشان می‌دهد). نکته مهمی که این اَبر نشان می‌دهد علایق یا مشغلات ذهنی افراد است. یک نگاه کوتاه به ابر برچسبها نشان می‌دهد که احمدی‌نژاد موفق شده‌است با حرفهایش، خودش را به صدر اول خبرها بکشاند بگونه‌ای که دوست و دشمن درباره‌اش صحبت می‌کنند.

دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم دنیای «توجه‌ها» و «اولویتها» است. اینکه چه موضوعی در صدر اخبار است در خیلی موارد مهمتر از جزییاتش است. مثلا اگر روز و شب در مورد مساله ایدز در آفریقا صحبت شود، مردم دنیا آنرا بزرگترین مشکل بشریت خواهند دانست. یا اگر مساله گرم شدن کره‌ زمین تبلیغ شود، آن به بزرگترین موضوع تبدیل می‌شود.

خسارتی که بعضی از سیاستمداران به کشورهایشان وارد می‌کنند بیشتر به این شکل است که اولویتها را جابجا می‌کنند. مثلا در آمریکا آمادگی برای بازنشستگی گسترده نسل متولد شده بعد از جنگ جهانی، مساله گرم شدن زمین، بیمه‌پزشکی و نجات از وابستگی به نفت با توجه به اهمیت عمده‌شان باید اولویتهای مطرح کشور بشوند، ولی جورج بوش با اولویت قراردادن تروریسم به توجه کافی کردن به این اولویتهای دیگر صدمه زده است. در ایران هم حرکت به سوی رفع وابستگی به اقتصاد نفتی و حرکت به سمت دموکراسی باید جزو مهمترین اولویتها باشد ولی عمده انرژی کشور صرف جنجال هسته‌ای و مقابله با آمریکا تلف می‌شود.

پ.ن. می‌توانید برای تبلیغ بالاترین لوگوهایش را در وبلاگتان قرار دهید. همینطور برای تبلیغ نوشته‌های خودتان از امروز می‌توانید یک لوگو کوچک زیر نوشته‌هایتان قرار دهید تا نوشته‌هایتان به بالاترین فرستاده‌ شود. چگونگی‌اش را اینجا بخوانید.


وبسایتهای دیگری که تاکنون این امکان را اضافه کرده‌اند، عبارتند از:
خط قرمز
امین ثابتی
علیرضا مجاهدی
مردتنها
پینوکیو
عصرونه
پابرهنه برخط
بیش از یک مشت افتخار
باران
فریادنامه
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     3 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
با تمام توضیحاتی که داده بودی هر کاری کردم نشد!

Blogger Mehdi گفت:
بلاگفا را یکی دیگر برایم کدش را فرستاد. اجازه بده خودم تست کنم بهت خبر می‌دهم. متشکر از اینکه گفتی

Blogger Mehdi گفت:
یک تصحیح کوچکی می خواست. الان بلاگفا هم کار می‌کند.
مثال:
zharftest.blogfa.com