وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
August 26, 2006
این لپ‌تاپ اپل من بعضی موقع آنقدر داغ می‌شد که باید زیرش پارچه خیس می‌گذاشتم تا یکم خنک بشود و بتوانم کارم را ادامه‌دهم. من هم که قبل از این لپ‌تاپ دیگری نداشتم نمی دانستم که داغ شدن لپ‌تاپ تا این حد یک کم عجیب است. بقیه هم بهم می‌خندیدند که این لوس‌بازیها چیه. حالا اپل اعلام کرده که بعضی از باطریها را عوض می‌کند لپ‌تاپ من هم جزوش هست. خوب شد که اپل قرار است قبل از اینکه خانه‌مان آتش بگیرد به دادمان برسد.

این کمپانی‌ها تا زور شکایت دادگاهی نباشد کاری نمی‌کنند. همین لپ‌تاپی که دارم نصف حافظه‌اش یکبار غیب شد. شانس آوردم هنوز تحت گارانتی بود و خرجی باز نکرد. بعد از تحقیق روی وب فهمیدم که تعداد قابل توجهی از کامپیوترهای سری لپ‌تاپ من همین مشکل غیب شدن حافظه را دارند. ولی اپل حاضر نیست که مجانی تعمیرشان کند. در این مورد باطریها می‌ترسند که یکی آسیبی بهش برسد و توی آمریکا در این موارد بشرطی که طرف پول وکیل را داشته‌باشد می‌تواند دهها میلیون برای صدمه بدنی بگیرد.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     9 نظر
نظرات:
Blogger Siah گفت:
من یه دل دارم که عین کوره میشه روی این ریکال جدید کلی دعا کردم که باطریهای من هم روی ریکال باشه ولی نبود. خوش به سعادتت دستت زیر سر ما
،اون روش دستمال خیس را هم اینجا توضیح بده شاید به درد ما خورد

آقا شما گاهی من رو گیج میکنی، تو چه مدل کامپیوتر کاری هستی که اپل استفاده میکنی؟ به خاطر یونیکسش؟

Anonymous Anonymous گفت:
man ro ham gij mikoni... man ta haala laptop nadashtam, computer-kaar ham nistam. vali age dashtam va inghad dagh mikard, hatma" fekr mikardam ye jaye kaar eib dare.
zemna" be kasi nagoo apple dari, zeshte....

Anonymous Anonymous گفت:
kolan ba appel moshkel daram

Anonymous Anonymous گفت:
پیوند زیر از طریق علامت بالاترین ۴۰۴ می ده:
balatarin.com/links/hot_links
یه جای روی سایت درست کن که بشه اینا رو همون‌جا گزارش کرد.

Blogger Qasem گفت:
من احساس می کنم که کمپانی های کامپیوتری خیلی کلاه برداری می کنند یا من تا به حال خیلی بد شانس بوده ام. منظورم این است تا گارانتی ی یه چیزی تمام می شود آنگاه آن وسیله خراب می شود

Anonymous Anonymous گفت:
بي من يا بي «تو»، چه فرق مي كند؟! درد، درد است وقتی نفهميم آن چه را که باید ...

Anonymous Anonymous گفت:
كاش اين فرهنگ پاسخ‌گويي به ما هم سرايت كنه

Blogger mirza گفت:
من هم تا مدتي قبل به اين "اپل" با ديدة تحقير نگاه مي کردم. ولي اخيرا اهل خانه، يعني همسرم، که هميشه چشمش دنبال "کيوتي" ، يعني ظرافت، اين اپل ها بوده، يکي ابتياع کرده، و مي بينم که کار با آن آسان است، و زلم زينبوهاي قشنگي دارد، و مي گويند نسبتا پايدار و کم اشکال و مصون از ويروس هم هست.

به هر حال استفاده از اپل فراگير است براي کساني که دنبال استفاده هستند نه برنامه نويسي يا کارهاي پيچيده.
ياد يک رباعي از هادي خرسندي افتادم که در آن به کامپيوترش اشاره کرده

هر لحظه که با کامپيوتر باشم من
خطاط و نويسنده و نقاشم من
از بابت اينکه گه کتک مي زنمش
شرمندة اين اپل مکينتاشم من

Blogger mirza گفت:
نظر "سياه" را که در بالا خواندم، اول، لابد مثل خيليها، فکر کردم داره در بارة دلش حرف ميزنه، و قطعة سورياليستي طنز قشنگي از توش در اومد. بعد فهميدم راستي راستي منظورش کامپيوتر مدل "دل" است. حيف