وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
یک وبسایت درست کردم که الان دارم تستش می‌کنم و می‌خواهم فردا یا پس‌فردا به همه اعلامش کنم. دنبال استراتژی تبلیغش هستم. هدفم این است که در عرض یک ماه تعداد ویزیتورهایش را بالای روزی هزارتا برسانم. تنها چیزهایی که الان به ذهنم می‌رسد این است که از آگهی‌های وبلاگی استفاده کنم و احتمالا به چندتا از دوست و آشنا ایمیل بزنم. شما ایده‌ای ندارید؟



لوگوی وبسایت را هم اینجا گذاشتم و تنها می‌توانم بگویم که وبسایتِ به reddit و digg شبیه است.
اینهم قیافه وبسایت:



وبسایت از چهارشنبه رسما شروع به کار می‌کند. اینجا می‌توانید وبسایت بالاترین را ببینید.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     21 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
کارت اگر کار باشد جای خودش را باز می‌کند، به خصوص که از اشاره‌هات فهمیدم کار نویی است. خود من وقتی فیدخوان پندارمن افتتاح شد بدون اینکه آشنایی داشته باشم با بچه‌های پندار شدم یک پا تبلیغات‌چی برای آنها، چون کار خوب ولازمی بود.

Blogger pooya گفت:
چه خوب. پس بگو چرا به صبحانه ایراد میگرفتی ;) اتفاقا من هم داشتم به همین فکر میکردم که صبحانه باید تبدیل بشه به یک چیزی مثل digg.

روزی هزارتا چیزی نیست. به نظر من بهترین راه همینه که مخاطبهاتو هدف بگیری دیگه. توی خود صبحانه که لینکش را بگذاری روز ۱۲۰۰۰ نفر می بینن. این ‌BlogADS خودتون هم که هست. رادیو زمانه هم تبلیغ بده. اگر هم بتونی کاری کنی که یک جایی مثل BBCPersian در موردش بنویسه که دیگه عالیه.

Anonymous Anonymous گفت:
Eyval ,maro az kaboose sobhaneh dar avordi engar.
damet garm

Anonymous Anonymous گفت:
سلام
نتونستی تحمل کنی همین امروز اعلانش کردیی :)

اگه من جات بودم یک سری امکانات مفید مثل rss , tagging, archieve, ... و
رو اول اضافه میکردم (البته شاید اضافه کرده باشی) و بعد اعلانش میکردم. اینطوری خودش سریع ویزیتور جذب میکرد.

Anonymous Anonymous گفت:
خیلی خوبه ، من یه جایی خوندم که این پسره که دیگ رو راه انداخته 60 ملیون فروخته سایتشو اگه کاری از دست ما بر میاد بگید حتما، من از برنامه نویسهای اصولی واقعا خوشم میاد (شما الان پست داک هستید؟)

Anonymous Anonymous گفت:
مهدی جان سلام
اول این‌که جالبه، اما پیشنهاد می‌کنم برای اولین کار چند تا لوگو در سایزهای مختلف براش درست کنی. بعد این‌که هر یکی دو روزی یکی از مطالبش رو در وبلاگت منعکس کنی. اگر جواب بده خیلی سریع جا میفته.

Blogger Mehdi گفت:
از همه کامنتها تا اینجا ممنون هستم. سعی می‌کنم راههایی را که گفتید دنبال کنم.

Blogger Hossein گفت:
به نظرم بهترین زمان رو برای این کار انتخاب کردی و مطمئنم که حتی تعداد قابل توجهی از مشتری‌های صبحانه رو از مصیبت هر روزه رها کنی! پیشنهاد می‌کنم از صبحانه در عبرت بگیری و سادگی (به خصوص در جلوه‌های نمایشی) رو سر لوحه قرار بدی. باشخصه خوشحال می‌شم همکاری کنم.

Anonymous Anonymous گفت:
با سلام
ما به شماسایت پیا م ها را برای تبلیغات پیشنهاد می کنم

با تشکر
www.PayamHa.com

Anonymous Anonymous گفت:
كلا اين سبك كپي برداري ايرانيا از كارهاي موفق خارجي خوشمزه است. ايشالله كه موفق باشي. خدا پدر رلدمن رو بيامرزه

Blogger Unknown گفت:
man nemitoonam login konam. Yani click mikonam mire roo khodesh!

Anonymous Anonymous گفت:
Hey! This is great!

Anonymous Anonymous گفت:
Just a few problems with yoru web site:
1- Your blog's link does not work.
2- When you click on a link it opens in the same window.

Blogger Kamangir گفت:
This comment has been removed by a blog administrator.

Anonymous Anonymous گفت:
I really think it can be a very decent substitute for Sobhaneh. By the way, why do I have to login every time I enter the website?

Anonymous Anonymous گفت:
Clicking on the logo in the site results in an error.

Anonymous Anonymous گفت:
شما که می‌دونی پرچم جمهوری اسلامی حساسیت زا هستش، از جنجال الکی خوشت میاد؟ زبان که تیم فوتبال نیست که مال یک کشور باشه. از یک پرچم سه رنگ ساده لطفا استفاده کن.

Anonymous Anonymous گفت:
Bebakhshid ke man baz mozahem misham, agha ma shenidim in siteto ba ruby neveshty raste? khosham miad rah nayoftade doostan ghazie ro siasi kardan,:)

Anonymous Anonymous گفت:
سلام
به سایت من هم یه سری بزن، بد نیست.
وبلاگها ازش خوب استقبال کردن.
البته تو تسته ولی حالا.
ضمنا امیدوارم موفق باشی.

Anonymous Anonymous گفت:
Agha in balatarin kheili kond shode asab khord mikone. Lotfan nagoo az connection e mane! moshkel az server e shomast, az chand ja ping kardam.

Anonymous Anonymous گفت:
salam
age to in site be ma link bedin
ma SEO shomaro be ohde migirim
trafic direct mikonim
back link baraton dorost mikonim
be 200 major search engine va directory addeton mikonim

mail advertising mikonim vase karbaraye irani va canadai


age khastin be casitecenter2@yahoo.com tamas begirid dar zemn ma hazine az shoma nemigirim