وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
August 11, 2006
من از مرورگرِ فایرفاکس روی لپتاپ مّک برای نوشتن در وبلاگم استفاده میکنم. همیشه برای لینک دادن در سیستم بلاگر مشکل دارم. وقتی تمام نوشته انگلیسی است این مشکل پیش نمی‌آید. مشکل این است که لینکها معمولا چند حرف اینطرفتر یا آنطرفتر می‌روند. کسی دلیلش را می‌داند؟ راه حلی دارد؟

پ.ن. پسر فهمیده در قسمت نظرات می‌گوید که این مشکل ناشی از مشکل «نیم فاصله» در بلاگر است. من هم آزمایش کردم و دیدم درست می‌گوید. چون من در نوشتن همیشه از نیم‌فاصله خیلی استفاده می‌کنم این برایم زیاد پیش می‌آید. این مشکل را به بلاگر گزارش کردم. امیدوارم کاری درباره‌اش بکنند.

سوال دیگری دارم، این را هم شاید کسی بتواند جواب دهد. چرا تعداد لینکهایی که در سایت صبحانه هست اینقدر در روز کم است. آیا محدودیتی روی لینک گذاشتن هست یا تعدادی که آنجا عضو هستند زیاد نیستند؟
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     6 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
فکر می‌کنم مشکل از نیم‌فاصله‌ی فارسی هست. ادیتور بلاگر نیم‌فاصله را درست رندر می‌کنه ولی محل کاراکترها رو غلط حساب می‌کنه چون نیم‌فاصله را یک فاصله کامل فرض می‌کنه. راهی نداره مگر این که با یک ادیتور عادی بنویسید و گپی پیست کنید

Anonymous Anonymous گفت:
man dalilesho nemidoonam vali tanha hizi ke midoonam ine ke az mac motenaferam

Anonymous Anonymous گفت:
اعضای صبحانه خیلی زیاد هستند اما تن به کار نمی دن. هنوز همون اعضای قدیمی بعلاوه ی جدید ها برای صبحانه کار می کنند. محدودیت هست اما فقط مال شخصه. هر شخص می تونه یک لینک در روز بگذاره. محدودیت دیگه ای وجود نداره.

Anonymous Anonymous گفت:
sobhaneh kheyli vaghte ke ozv giri nakarde va kheyli az azaaye irani sh ham access nadarand bekhatere filtering. chand bar ham data base sh paak shod va bazi az azaaye ghadmish mesle man vaght nakardand berand va too forsate 2 hafte ee dobare sabte nam konand.

Anonymous Anonymous گفت:
سلام

آقا مهدی دفعه قبل در مورد یک سخنرانی آقای بلر از شما سوال کردم و با راهنمایی شما توانستم متن آن را پیدا کنم.
این بار می خواستم از راهنمایی شما در ارتباط با نامه 60 روشنفکر در حمایت از مواضع جورج بوش پس از 11 سپتامبر اطلاعاتی داشته باشم.و

اگر امکان داشته باشد متن آن را از لینکی یا جایی بیاورید.

ممنونم

Anonymous Anonymous گفت:
this website doesn't show alright in Safari brower. I can see Zharf in there, but not this site.