وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
هنوز یک روز نگذشته نسخه 1.0 بالاترین به نسخه 1.2 تبدیل شد. این امکان را در نسخه 1.1 اضافه کردم که قبل از کلیک کردن روی لینک بر اساس لوگوها ببینید آیا صدا یا ویدیو است. اینطوری یکدفعه همکارهای سرکارتان را بخاطر صدای بلند بلندگوی کامپیوترتان از جا نمی‌پرانید. در نسخه 1.2 بنابه درخواست یکی از کاربران، قاسم، که یک لینک اشتباه گذاشته‌بود و نتوانسته‌بود تصحیح‌کند، الان این امکان را گذاشتم که تا یک ساعت بعد از گذاشتن لینک فرصت برای تصحیح هست. تعداد رای‌هایی را که هرفرد هرروز می‌دهد را هم به ۷ محدودکردم که ارزش رایتان را بدانید(جلوی این را هم می‌گیرد که یکی بیاید الکی به همه‌چیز رای شانسی بدهد).

دیروز یک آشنا که پایه‌گذاران شرکت Gabbly را می‌شناسد و در آن سرمایه هم گذاشته‌ از من می‌پرسید که فکر می‌کنم آیا می‌شود باهاش پول در آورد. کار وبسایت Gabbly اجازه دادن چت روی هر وبسایت اینترنتی است تا افراد بتوانند درباره محتوای آن صحبت بکنند. مثلا در مورد بالاترین http://gabbly.com/balatarin.com شما را به «بالاترین» می‌برد ولی می‌توانید در عین حال چت هم بکنید.
( امروز یک پزشک مفصل درموردش نوشت). در مورد شرکتش نظرم این بود که فضای محیط چت بسیار کوچک است و برای تبلیغ کردن آنچنان مناسب نیست، ولی شاید کارهای دیگری مثل آمارگیری از ترافیک اینترنتی سایتها بدست بیاورند که ارزش تجاری داشته‌باشد.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     9 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
Is it possible to have the most favorite and least favorite links/pages in a sorted way?

Anonymous Anonymous گفت:
امروز داشتم روی یه سایت دیگی! برای لینکهای پزشکی کار می کردم ، نصفه نیمه هم راهش انداختم ، منتها چون اطمینان دارم همکاران زیاد ازش استقبال نمی کنن متوقفش کردم. این لینکو دیدین؟
http://cmsfactor.com/digg-clones
شما از یکی از همینها استفاده کرده این؟
به هر حال مردد هستم که دیگ پزشکی را اره بیندازم یا نه.

Anonymous Anonymous گفت:
mahdi khan chizhaye tashvighiam bezarid bad nist masalan barhasbe click rooye yek link oon shakhs point begire va pointesho harjoori kahst kharj kone masalan ray dadan ya emkane tablighe sitesh too ye balatarin ya az in chizha ta angizieyi baraye link dadan bashe !

Blogger Mehdi گفت:
سوگل،
تو این فکر هستم یک لینک برای بهترینهای روز، هفته و ماه بگذارم. دارم یکم به مکانیزمش فکر می‌کنم.

علیرضا،‌
همه این وبسایت خودم نوشتم . اون نرم افزارهایی که بیرون هست قابلیت تغییری که من می‌خواهم ندارند. مثلا همین که من به لینکها نوع زبان یا نوع محتوا را اضافه کردم می توانست در یک نرم افزار آماده خیلی سخت باشد.

نوید،
در برنامه‌ام هست که یک مفهوم اعتبار تعریف کنم و افرادی که لینکها بهتر می‌گذارند (بر اساس تعداد بیننده‌ها و رایها) اعتبارشان بالا برود. آدمهای با اعتبار بتوانند تعداد بیشتری لینک بگذارند... ایده اینکه سایتشان را هم بتوانند تبلیغ کنند بذهنم نرسیده‌بود. خیلی خوشم آمد. سرفرصت این کار را می‌کنم.

Anonymous Anonymous گفت:
سلام،
خسته نباشيد. راستش زودتر از اينها بايد از شما تشکر می‌کردم (پنج شش ماه پيش که وبلاگم را مورد لطف قرار داديد) که در آن زمان ايران بودم و دسترسی به اينترنتم محدود بود و بعد از آن گرفتاری‌های زندگی مهلت نداد.
ايده‌های شما مانند «بلاگ ادز» يا همين «بالاترين» قابل تقدير و حمايت هستند و هر کمکی از دست من ساخته است در خدمتم. در قدم اول در بلاگ نیوز به بالاترين لينک دادم و اميدوارم توجه دوستان جلب شود. البته می‌توان رابطه اين دو سايت را بيشتر کرد، مثلاً خواهرخواندگی (البته با اين سبيل‌های ما همان برادرخواندگی برازنده‌تر است!) يا اگر ايده ديگری داريد.
موفق و شاد بباشيد

Anonymous Anonymous گفت:
آقا یک لینک هست که امتیازش منهای 11 است ولی هنوز توی لیسته!

پارتی بازیه؟

Anonymous Anonymous گفت:
You have been really busy with Balatarin! Thanks for your efforts. It is getting better and better. Just one point, the version shown in the main page is 1.3.

Anonymous Anonymous گفت:
دهه. چرا دکمه منفی رو برداشتی؟ اگه مثلا تقلید از دیگ هستش اونا هم امکان «دفن» کردن دارن. خرابش نکن دیگه.

Blogger Mehdi گفت:
===
آقا یک لینک هست که امتیازش منهای 11 است ولی هنوز توی لیسته!

پارتی بازیه؟
====

پارتی بازی نیست. هر لینکی که خودش را برساند صفحه اول آنجا می‌ماند و هرچقدر آنجا رای منفی بگیرد بر نمی‌گردد.

دکمه منفی را هم برگرداندم. ولی ازش خیلی خوشم نمی‌آید. دکمه «دفن» در دیگ با این دکمه فرق دارد..