وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
این کار گروهی نوشتن یک راهنما برای برگزارکردن کنفرانسهای بین المللی در ایران خیلی خوب پیش رفته ‌است. با اجازه همگی من کل مطالب را از ویکی قبلی منتقل کردم به «ویکی کتابهای فارسی» که یکی از خواننده‌ها در قسمت نظرات بهم معرفی کرده بود. تقریبا ۳۰ درصد کار انجام شده‌است. واقعا دستِ قاسم ، پژمان، احسان، مهدی ‌شیفت، حامد، نیما و همینطور خودم درد نکند. قاسم همین دیروز قسمت حجابش را نوشت که واقعا مهم است. چون بنده‌خدا خانمهای خارجی واقعا نمی‌دانند ایران رفتنی چه بپوشند و برگزارکننده‌های کنفرانسهای علمی بین‌المللی باید در این مورد فعلا کمکشان کنند. حداقل تا زمانی که ایران جزو دو کشوری در دنیا که حجاب اجباری دارند باقی بمانند(آن یکی کشور پادشاهی عربستان سعودی است).

اگر فرصت داشتید یک نگاهی بکنید و یکی از اون لینکهایی را که هنوز قرمز هستند کلیک بکنید و شروع کنید نوشتن! به همین سادگی.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     7 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
سلام

لطفا نوشته های در ویکی را قبل از پست حتما ویرایش کنید. مثلا قسمت حجاب همون خط اول چندین اشکال گرامری داره.

در ضمن کامنت واسه شما گذاشتن هم باید از هفت خوان رستم بگذری!!! مگه چه خبره؟!

cheers,

Blogger Mehdi گفت:
امیدوارم که کسانی که مطالب را نوشتن یا کسان دیگر در تصحیح کمک بکنند.

در مورد کامنت هم اگر منظورتان از هفت خوان رستم وارد کردن کلمه کج‌شده است باید بگویم که نمی‌خواهم آنرا خاموش کنم چون اسپم زیاد می‌گیرم.

Anonymous Anonymous گفت:
این علامت بالاترین رو داری به تدریج جوادپسند می‌کنی. آخه این آخری چیه؟ چرا قرمز و سبز؟ اون فونت بی‌ربط چیه؟ این تیپ قوس‌دار اصلا به طراحی منظم سایت نمی‌خوره. همن علامت اولی بهتر بود.

Anonymous Anonymous گفت:
فونت بالاترین خوانا نیست . بهتر است فونتی مثل فونت وبلاگ خودتان بگذارید. متن رو هم وسط صفحه بگذارید که برای همه مونیتورها مثل 1024* 760 هم مناسب باشد.راستش شکل لینکها هم جالب نیست میشه بهتر از این کار کرد.فکر و ایده کار خیلی خوبه بخصوص این امتیاز دادن. ممنون بخاطر زحمتی که می کشید.

Anonymous Anonymous گفت:
فکر کنم در عربستان هم فققط در مکه و مدینه حجاب اجباری باشد. وگرنه در ریاض و جده و اصولا بقیه کشورشان خانوم ها مجبور نیستند حجاب داشته باشند.

Anonymous Anonymous گفت:
من یک سوال دارم راجع به برگزاری المپیاد تو ایران. اونم اینه که اسراییل رو چیکارش می خواهند بکنند؟
اینها که راهش نمی توانند بدهند. آنها هم که طبق قوانین المپیاد یک عضو رسمی هستند و حق شرکت دارند.
راجع به حل این مساله فکری شده؟

Anonymous Anonymous گفت:
در رابطه با اسراییل من از شیرزاد پرسیدم که بی‌خیالی طی کرد و جواب نداد. لابد یک بهانه‌ای جور می‌کنن، مثلا می‌گن تیم اسراییل ویزا نداشت!