وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
نوشته قبلی وبلاگم را برداشتم که جوابی بود به کاری که هودر کرده بود، چون فکر کنم به روح وبلاگم لطمه زده بود و جوابی که از طرف بالاترین داده شده بود برای شفاف سازی موضوع کافی بود.

کم کم هم وبلاگم را از دوباره شروع میکنم و تقریبا می دانم که در این زندگی دوباره اش در مورد چی می خواهم بنویسم.

پ.ن. کسی می داند که چطور می توانم تحت ویندوز اکس پی نیم فاصله تایپ کنم. خدا یا بیل گیتز یا مبدع نیم فاصله را لعنت کند.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     11 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
سلام - در محیط ورد
press: ctr+ shift + 2

Anonymous Anonymous گفت:
مهدی جان منظورت بدون استفاده از نرم‌افزار خوابگرده؟

Anonymous Anonymous گفت:
http://www.khabgard.com/?id=1564547662

Blogger Mehdi گفت:
مرسی
نرم افزار خوابگرد را اینستال کردم.
قبلش هم ظاهرا
shift+B
کار میکرد.

Anonymous Anonymous گفت:
مهدی جان.
اگر برای وبلاگ‌نويسي مي‌خواهی ويندوز لايو رايتر را پيشنهاد مي‌كنم كه علاوه بر كلی فايده از نيم فاصله هم خيلی خوب پشتيبانی مي‌كند.

Blogger Mehdi گفت:
بازم ممنون. ویندوز لایو رو که گفتی پیدا کردم و اینستال کردم.

Blogger Mehdi گفت:
البته ویندوز لایو نیم فاصله توسط شیفت و اسپیس رو قبول نمیکند.

Anonymous Anonymous گفت:
ctrl+ shift + 2
متاسفانه در فایر فاکس اجرای دیگری برای این دستور تعیین شده، شما را به تب دوم میبرد.
باید از یک محیط نوشتاری استفاده کنید و از آنجا کپی کنید

Anonymous Anonymous گفت:
میتونید از طریق لینک زیر صفحه کلید استاندارد رو تو ویندوز نصب کنید
http://www.farsiweb.info/howto/win2keyb/

Blogger Aina گفت:
خیلی خیلی از اینکه دوباره مینویسید خوشحالم

Anonymous Anonymous گفت:
برای حل مشکل نیم‌فاصله نگاهی به این‌جا بیندازید. گرچه نرم افزاری که معرفی شده برای ویستا است اما برای اکس‌پی هم کار می‌کند.