وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
من آخر هفته داشتم سعی می‌کردم بفهمم برنامه نویسی RESTFUL یعنی چی و به چه دردی می‌خورد. چندین کتاب مختلف را نگاه کردم و چندتا هم نوشته وبسایتهای مختلف را خواندم. واقعیتش هیچکدام جواب اینکه به چه دردی می‌خورد را نداد. آخرش ویدیوی دیوید هاینامر هنسون را که طراح Ruby on Rails بوده را پیدا کردم. بعد از نگاه کردن این ویدیو تقریبا اکثر سوالهایم جواب داده‌شد.

خیلی وقتها باید رفت سراغ سرچشمه.

Labels:

لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     16 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
سلام مهدی جان . چطوری؟
سیت بلوتک راجع به مدیریتت نوشته بود . نمی دانستم مدیر بالاترین هستی .

نمی دانم چند نفره این کار را انجام می دهید . اما واقعا عالیست . انشالله هر چه پربار تر شود .
و به جایی هم برسد که حداقل هزینه هایتان نیز جبران شود .
درامد برایتان داشته باشد.

همچنان فعال و مسمم ادامه دهید .
خدا پشت و پناهتان .

در بسیاری از جاها بالاترین فیلتر است .
به نظرم آیینه ای . چیزی هم معرفی بکنی بد نیست.

شاد باشی و موفق .

وبلاگی دارم که بیشتر در زمینه ی مدیریت می نویسیم. مایل بودی بیا . شاید بدردت خورد!

علاقه نداری . نیا !! ÷پیشاپیش اتمام حجت مردم!! نگی نگفتی!!

یا علی

www.ali-yousefi.blogfa.com

Anonymous Anonymous گفت:
آقا یک فکری هم برای دوان شدن بالاترین بکن. این باعث می شه بالاترین دیگر آن محبوبیت سابق را نداشته باشد

Anonymous Anonymous گفت:
سلام جناب آقا مهدی !! خوشحالم که جایی را پیدا کرده ام که متعلق به شماست ... باور کنید خسته شدم از بس که برای بالاترین ایمیل زدم برای فقط یک اکانت ! اخر این چه رسمیست که در روز 4 ساعتت را در یک سایت بگذرانی اما از داشتن یک اکانت محروم باشی ؟ ؟
من به جهت شغلی که دارم (مدیریت کافی نت ) و همچنین علاقه ای که به نت و پیگیری مسایل کشور دارم در روز بسیاری از وقتم را در اینترنت صرف میشود .
و یک گلایه دیگر من 4 ماه است از تیم شما درخواست اکانت میکنم ولی موافقت نمیشود انوقت عمر اکانت برخی ها را که نگاه میکنم 2 ماه و 3 ماه بیشتر نیست.. لطفا خواهش میکنم به درخواستم جواب بدهید
دوستار شماو بالاترین پرویز ایمانی همدان

Anonymous Anonymous گفت:
kart alieh chon daghdaghee ke to moarefet nveshti bi daghdagheh man nazdekih agar khasti akharen postamo bikhonwww.nonoghalam.blogfa.com

Anonymous Anonymous گفت:
جناب آقا مهدی من در بالا برایتان پیغام گذاشتم اما فراموش کردم ایمیلم رو بذارم
emanifard@yahoo.com

Anonymous Anonymous گفت:
بابک دادبخش ، زنداني اعتصابي در آستانه مرگ
امروز اين خبر را حامل هستم براي نجات جانش بنويسيد

کلمات قابل فهم آنچه در فايل صوتي ايراد ميشود در ذيل درج ميگردد : ( من باب .. بابک دادبخش هستم بعد از چهل و چند روز اعتصاب از تمام.. کسايي که در اين مدت برخلاف -- رذالت داره-از من حمايت کردند متشکرم و سپاس گذارم ، تمام فعالهاي سياسي و حقوق بشري ، دوستان ، مبارزان و فعالان اميدوارم که باز روز ... اين جنايتکارها ..... از دستشان خارج بشويم ... نابود بشوند ..... اگر کسي --------- از اينجا ميگم با اين وضعيت زنده باد آزادي ، زنده باد دموکراسي ، مرگ بر ديکتاتوري )

اخرين جملات يک فرد زنده که با بي توجهي به کام مرگ فرستاده ميشود

Anonymous Anonymous گفت:
بر شما درود
یکی از دوستانم مرا به بالاترین دعوت کرد در راهنما خواندم که می توانم کدهای بالاترین را در وبلاگ قرار دهم از بلاگر نسخه بتا استفاده می کنم ولی نتوانستم کدها را در متن اچ تی ام ال بگذارم با اجازه روی صفحه ی شما هم راست کلیک کردم دیدم شما به شکل دیگر کار کرده اید و سپاسگزار خواهم شد راهنمایی بفرمایید.
پروانه

Blogger وحيد گفت:
سلام دوست عزيز
منم مدتيه كه ميخوام لوگوي بالاترين رو به پانوشت وبلاگم اضافه كنم اما طبق راهنمايي خود بالاترن كه عمل ميكنم نتيجه نميگيرم.ميشه شما كه خودتون اين كار رو كردين راهماييم كنين
متشكرم

Anonymous Anonymous گفت:
امروز
اولين روز
از باقيمانه‌ي عمر توست.
چند روز
به پايان عمرت باقي مانده است؟
مهم نيست...
مهم اين است كه امروز
اولين روز از اين دوره است...

Anonymous Anonymous گفت:
با عرض خسته نباشيد براي فعاليت هاي خوبي كه انجام داده ايد و آرزوي موفقيت :
وب سايت « تك درخت» معرفي مي شود
تحليل روز ، جديدترين اخبار روز ، زنگ تفريح (ديدني ترين تصاوير و مطالب برگزيده) ، گالري تصاوير ، مقاله و يادداشت ، برگزيده رسانه ها و مطبوعات روز ، پيشخوان روزنامه ها و ...
تك درخت ، فرداي ايران زمين
آگاهي حق ماست
بدانيد و ديگران را نيز آگاه كنيد
تك درخت مقدم شما را به جمع بازيدكنندگان فراوان روزانه خود گرامي مي دارد :
http://takderakht.barnegar.com

Anonymous Anonymous گفت:
سلام
چه خوبه اینجا

www.rooz-ri.blogfa.com

سلام! چطورین شما
من دقیقا نمی دونم کجا باید کد بالاترین رو تو وبلاگم اضافه کنم. می تونین کمکم کنین؟

http://roozgaronline.blogspot.com/

سلام مهدی جان.
مدتیه که دیگه از بالاترین خبری نیست و اطلاع رسانی از طرف مدیران هم با قطره چکون صورت میگیره و این چیزیه که متاسفانه به برخی شایعات دامن میزنه. شاید بد نبود اگه در این زمینه مطلبی توی وبلاگت منتشر میکردی؟!
من هم مثل سایر کاربران مشتاق شنیدن اخبار تازه هستم و قلبا آرزومندم که بالاترين دوباره برگرده، هرچند که نمیدونم چرا احساس ميکنم که اين سایت کاملا آگاهانه و بنا به تصميم مديرانش برای هميشه تعطيل شده. اميدوارم احساسم اشتباه بگه.
هميشه سبز و پاینده باشی.

انتشار فیلم های سخنرانی استاد ایلیا بعد از 12 سال
ما به عنوان اعضای «کانون روایتگران ایلیا» ، اعلام می‌ کنیم که در پاسخ به تمام این ظلم ها، تفتیش عقاید و اسارت استاد ایلیا، انتشار 2 میلیونی فیلم های ال یاسین را در اولویت خود قرار داده ایم. چرا که می دانیم پس از انتشار میلیونی این فیلم‌ها نقد عملکرد دایره مذاهب شدت می گیرد و انگشت اتهام همگان دایره مذاهب را نشانه خواهد گرفت و بسیاری از آزاداندیشان و روشنفکران با ایدئولوژی طالبان ایرانی آشنا خواهند شد.

"مهلت انتشار 2 میلیونی فیلم های ال یاسین تا روز 12 اردیبهشت ، روز معلم خواهد بود"

این فیلم را به دست سایر دوستان و آشنایان خود نیز برسانید
www.Revayatgaran-iliya.blogfa.com

Anonymous Anonymous گفت:
سلام مدير عزيز بالاترين تو رو خدا اين اعتبار منو درست كنين. دارم نا ميد ميشم.

اين آدرس پروفايل من :
http://balatarin.com/users/supernova/

Blogger kooshan گفت:
من از طرفداران و خوانندگان اوليه و حمايت كنندگان اصلي بالاترين هستم كه از اول با آن آشنا و براي ان تبليغ مي كردم چون بهش علاقه داشتم.ولي در عضو شدن در آن دست دست كردم چون عضو شدن آزاد و فكر نمي كردم لغو شود حتي دعوتنامه كه مي خواستم استفاده كنم و دوستام بفرستن برداشتين .اگر تا حالا عضو نشدم چون فكر مي كردم با توجه به ذات دموكراسي بالاترين هميشه هست و كوتاهي كردم.در حاليكه از اكثر اعضاي فعلي قديمي تر و براي اين سايت خيلي تبليغ كردم.خواست شما لطف كنيد و ترتيبي بدهيد من عضو شوم.در دنباله هم هستم ولي بالاترين چيز ديگري است!!مرسي لطف كنيد كمكم كنيد كه از فرصت از دست رفته حالم گرفته-سپاس