وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
امروز حسین درخشان یک مقاله تو نیویورک تایمز چاپ کرده بود،‌ دو هفته پیش هم امید معماریان یک مقاله در نیویورک تایمز منتشر کرده بود. این مقالات در صفحه یکی مانده به آخر نیویورک تایمز چاپ شده‌ اند که مختص مقالات نظرات و عقاید ‌«opinion» است. چاپ مقاله در نیویورک تایمز برای روزنامه‌ نگاران یا روشنفکران در آمریکا افتخار مهمی است. اگر حسین و امید را از نزدیک می‌شناسیدشان حتما بهشان تبریک بگویید چون الان حداقل به اندازه خرید اولین ماشینشان خوشحال هستند.

حسین و امید به نسل ایرانیها جدیدی تعلق دارند که بزرگ شده بعد از انقلاب هستند و با تجربه کار روزنامه‌نگاری در زمان ماجراهای دوم خرداد، از ایران بیرون آمدند. اینکه این نسل جدید بتواند با حرف خود تاثیری روی سیاستهایی که درباره ایران گرفته می‌شود تاثیر بگذارد امر مفیدی است. از نسل قبلی کسانی مثل شیرین‌عبادی یا عباس‌میلانی مقاله‌هایی در روزنامه‌های آمریکا مقاله چاپ می‌کنند،‌ که آنها هم به این کمک می‌کنند که حرف مردم ایران در این هیاهوی بحران هسته‌ای گم نشود.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     2 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
وبلاگ جالبی دارید. منم به آقای درخشان و معماریان تبریک میگم و فکر میکنم بیشتر از آقای درخشان امید معماریان آینده روشنی در این راه داره! به هر حال فکر میکنم اگه خبرهای رسانه ها رو با پاورقی اینکه اون رسانه یا وبلاگ چقدر شهرت و اهمیت داره بدید خیلی باارزش تر میشه
موفق باشید

Blogger Mehdi گفت:
از لطف شما متشکرم. سعی خواهم کرد که در مورد اعتبار و اهمیت روزنامه‌های مختلف و وبلاگها تا جایی که بدانم بنویسم.