وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
یکی دو هفته‌ای است که بلاگم هر روز در لیست بلاگرولینک دم به ساعت می‌آید بالا. نمی‌دانم باز این سیستم بلاگرولینگ یک مرگش شده یا اینکه یکی از طرفداران این بلاگ دارد دم به ساعت این وبلاگ را پینگ می‌کند که من را بکند چوپان دروغگو و از مشتریهای این بلاگ کم کند.

اینروزها سرم شلوغ است و هر دو سه روز یک بار می‌نویسم. هیچ اطلاعات سری هیجان‌آوری هم ندارم که یک روز پس و پیش دانستنش چیزی را تغییر بدهد. برای همین اگر خواننده این بلاگ هستید چند مدتی به «ژرف» در لیست بلاگرولینگ بقیه وبسایتها توجه نکنید و هر دو سه روز یک بار اینجا تشریف بیاورید.

پ.ن. بهترین راه وبلاگ خوانی استفاده از «خروجی خوان» یا RSS reader است. من خودم از بلاگ‌لاین برای اینکار استفاده می‌کنم و هر روز در عرض ۱۵ دقیقه حدود ۶۰ وبلاگ را می‌خوانم.



جواب بلاگروینگ به سوال من در مورد پینگ شدن زیادی:
Hello,

The updates may be the result of dynamic content on your site. If you
have a component that is changing on an automatic basis, it may be seen
as an update.

Unfortunately, there is currently no way to prevent your site being
pinged if you are using Blogrolling.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     9 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
salam
man ham ba blogrolling in moshkel ro dashtam dar vaghe blogspot in moshkel ro dare va kasi weblog shoma ro up nemikone.

har vaght ke shoma weblog ro dobare publish konid blogger ba blogrolling mige ke weblog update shode .
bazi vaght ha ham age baraton comment jadid biad in etefagh miofte .

Anonymous Anonymous گفت:
سلام. من اساساً‌ با بلاگ رولينگ مشكل دارم. كد آنرا در بلاگم گذاشته ام و لينك هايم را نيز به آن اضافه كرده ام اما لينكها در وبلاگ عرضه نمي شود.
شايد اشكال از بلاگفا باشد يا ...
مي توانيد به من كمك كنيد؟

Anonymous Anonymous گفت:
با هر کامنت که سابمیت میشه یک بار هم وبلاگ پینگ میشه.

Blogger Mehdi گفت:
تا آنجا که من آزمایش کردم وبلاگم بدون پابلیش کردن هم خود بخود پینگ می‌شود. کامنتها هم نباید مشکلی ایجاد کنند چون که آنها روی صفحه اصلی وبلاگم تاثیری ندارند.

Blogger Mehdi گفت:
نجف،
وبلاگ شما را دیدم. مشکل لینکهای دیده نشدن لینکهای شما در «عربی» بودن کیبوردتان است. برای حل مشکل باید از یونیکود استفاده کنید.

Anonymous Anonymous گفت:
سلام آقا مهدی
میگم برای یه بار هم که شده بیا این بلاگرد رو امتحان خدا رو چی دیدی شاید خوشت اومد و از طرفی ما تونستیم تو لینکاتون باشیم چون من از بلاگرد استفاده می کنم و تا اینجای کار خیلی عالی بوده و داره بهتر تر هم میشه
www.blogard.com

Anonymous Anonymous گفت:
سلام. با تشكر از لطف شما . بايد بگويم كه encoding را هم عوض كردم و دوباره لينكها را اديت كردم اما سودي نداشت و بلاگ رولينگ ما نمايش پيدا نكرد كه نكرد. . با تشكر مجدد

Anonymous Anonymous گفت:
سلام.لطفا در مورد استفاده از این بلاگ لاین توضیح بدهید
ممنون

Anonymous Anonymous گفت:
سلام. باز هم منم! خواستم بگويم كه راهنمايي شما كارساز بود. بلاگ رولينگ من به لطف راهنمايي شما راه افتاد....متشكرم