وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
من یک شانسی برایم پیش آمده که در یک دوره یک ماهه Entrepreneurship (کارآفرینی؟ فن‌آوری؟) شرکت کنم. عملا دوره از دیشب شروع شد. قرار است کارهایی که برای شروع کردن از یک ایده و رساندش به یک شرکت موفق لازم است را یاد‌بگیریم(البته در سطح تئوری). برای همین اصول اولیه اقتصاد، دارایی و مدیریت را بهمان آموزش می‌دهند و همینطور بازدیدهایی از شرکتهای اطراف خواهیم داشت. پیش‌بینی می‌کنم یک ماه آینده خیلی گرفتار باشم و کمتر وقت وبلاگ‌نویسی داشته‌باشم. کمی هم ممکن است فضای این وبلاگ اقتصادی شود.

صحبت از فن‌آوری شد، می‌خواستم بگویم که در برنامه دارم که در دو ماه آینده یک سایت جدید درست کنم که در فضای اینترنتی ایرانی چیز کاملا جدیدی خواهدبود. در مورد سایت تنها بگویم که ارتباط زیادی بین استفاده‌کنندگان و وبسایت وجود خواهد داشت و بنوعی روحیه کار گروهی و رفتار دموکراتیک را تشویق خواهد کرد. فعلا دارم با تکنولوژیهای مختلف اینترنتی را تست می‌کنم ببینم کدام را در آخر استفاده کنم.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     8 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
سلام . برايتان آرزوي موفقيت و انرژي مي‌كنم. اميدوارم لطف كنين و از راه‌ها و درسهايي كه اونجا مي‌گيرين ما رو هم مطلع كنين. فكر كنم خيلي خوبه كه آدم راه علمي رشد دادن يك ايده اقتصادي رو بلد باشه. ضمنا منتظر ابتكار جديدتون هم هستم. موفق باشين و اميدوار

Anonymous Anonymous گفت:
همون کار آفرين فکر کنم ترجمه مناسبی باشه

Anonymous Anonymous گفت:
salam,ghatan chize khubi az aab dar khahad amad.man aasheghe in ideh haye nabam.

Anonymous Anonymous گفت:
اين كلاس دقيقا چيزيه كه من الان لازم دارم براي ايده ام. ممكنه كه اگه منابعي و كتابهايي الكتورونيكي داره براي ما ها هم لينك بدين لطفا؟؟؟؟

سلام موفق باشي.
از مباحثش مطلعمون كن.

Blogger Mehdi گفت:
سعیدغفاری،
متاسفانه منبع الکترونیکی برای این کلاس وجود ندارد. اگر منبع مشابهی روی اینترنت پیدا کردم بهتان خبر می‌دهم.

Anonymous Anonymous گفت:
اگه تونستین ارائه ای یا لینکی از از مطالب درس بذارین خیلی خیلی خوب میشه. فکر کنم برای بیشتر خواننده هاتون جالب باشه.
کامبیز

Anonymous Anonymous گفت:
salam
mishe az saabegheye tahsilitoon begid ? chi khundid? va alaan che reshteyi ro mikhunid?

man engineer hastam va mikhaam reshteye Internatinal business ro edaame bedam. vali nemidoonam kaare dorosti mikhaam bokonam yaa na? age momkene va ettelaat daarin mano raahnamaayi konid

merci
alireza