وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
February 06, 2006
دیروز رفته بودم که فینال بازی فوتبال آمریکایی را در خانه یکی از همکاران آمریکایی‌ام نگاه کنم. آمریکاییها معمولا برای بازی فینال مهمانی می‌دهند و مهمانان را در طول چهار پنج ساعت بازی خود را با خوردن چیپس، همبرگر و آبجو سرگرم می‌کنند. این بازی فینال که سالانه یک بار اتفاق می‌افتد، «سوپر بال» نام دارد و پر بیننده ترین برنامه تلویزیون آمریکاست.
نصف برنامه به تبلیغ‌های تجاری می‌گذرد. البته چون برای تبلیغ‌ها خیلی کار انجام می‌شود، بعضی‌هایشان واقعا دیدنی هستند.

واقعیتش من از فوتبال بقیه دنیا خیلی بیشتر از فوتبال آمریکایی خوشم می‌آید و هر بار که «بهمن‌آقا» لیست بازی‌های باشگاهی اروپا را می‌گذارد، کلی حسودیم می‌شود چون که نمی‌توانم آنها را ببینم. ظاهرا می‌شود بطور اینترنتی به برنامه تلویزیونی فیفا اشتراک شد و بازیها را روی کامپیوتر دید. ولی از آنجایی که لذت این بازیها تا حد زیادی به این بستگی دارد که بقیه دوستان هم بازی را ببینند و درباره‌اش حرف بزنند، تا بحال سراغ اشتراک شدن به این برنامه نرفتم.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     4 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
I didn't watch the game, but somebody wrote (http://torontoreport.com/fa/) that between comercials there was some news about Iran too. did you see them? how was it?

Blogger Mehdi گفت:
I didn't see any news/commercial about Iran. But since for half of the game, I was next to the grill in backyard, I cann't be sure about the existance of the ad.

Blogger Ali گفت:
They don't show any newscast or any other program for that matter during the superbowl. It's only football and advertisement. Some of the ads are related to news programs on ABC (the channel that was showing the program), So there maybe a short ad concerning the local news program in some part of US that may have a program about Iran and they were advertising for it.

Anonymous Anonymous گفت:
اجرای رولینگ استونز میان برنامه و بعضی از تبلیغ ها گاهی از خود بازی هم قشنگ تر میشن.