وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
من از ابتکارهای کوچکی که عام‌ المنفعه هستند خیلی خوشم می‌آید و هر وقت چنین کارهایی می‌بینم نمی‌توانم ذوق زدگیم را پنهان کنم. حالا هم یک نفر وبلاگ نویس بنام سعید حاتمی پیدا شده است که با یک کلک ساده مشکل فیلتر شدن بلاگرولینگ (این لیست وبلاگها که در سمت چپ و پایین وبلاگم می‌بینید) در ایران را حل کرده است. کافی است که یکی دو خط از قالب وبلاگتان را عوض کنید تا خواننده‌هایتان در ایران بتوانید بلاگرولینگ شما را ببینند. با این نوشته می‌خواهم ازش تشکر کنم. وبلاگش را هم به بلاگ رولینگ خودم اضافه کردم. به شما هم اگر وبلاگ دارید پیشنهاد می‌کنم که به راهنمایی که درست کرده سر بزنید و از کلکش استفاده کنید.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     2 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
شرمنده...این هم بسته شد. یک چند ماهی باز بود اما الان یک ماهه که این هم بسته شده. باید به فکر ابتکار بهتری بود

Blogger Mehdi گفت:
متشکر مهجاد. این موضوع را نمیدانستم. فعلا بلاگرولینگم را برگرداندم به حالت اول که دیگر از سرور واسط استفاده نکند.

سعید حاتمی یک راهی برای کسانی که وبسایت خودشان را دارند داده ولی چون من رو بلاگ اسپات هستم نمی‌توانم استفاده کنم. .