وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
July 05, 2006
خیلی دلم می‌خواهد که این روزها بیشتر بنویسم چون این یکی دوهفته اخیر خیلی چیزهای جدید یاد گرفتم. اما کارم خیلی زیاد بوده و از اون هم بدتر اینکه دیروز که بخاطر سالگرد استقلال آمریکا تعطیل بود رفتیم استخر و من در حال شنا مستقیم رفتم تو دیوار استخر و دستم راستم فعلا از دور خارج شده(الان دست به یخ نشستم) و فعلا یک دستی تایپی می‌کنم.

تو کلاس حسابداری امروزم یاد گرفتم که تقلبهای اقتصادی شرکت انران چه بود. از شانس ما پایه‌گذار شرکت انران که تازه به خاطر کارهایش محکوم شده‌بود، امروز صبح «مَرد».

پ.ن. یک چندتا نظر خواننده‌ها را هم که فراموش کرده‌بودم پابلیش کنم الان پابلیش کردم.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     1 نظر
نظرات:
Blogger Niki گفت:
sorry to hear about your hand, i hope you feel better.

i'll put a link in support of this ganji thing (i just blogged now, so i'll put it in my next post), but i do agree with Batebi's letter to ganji (http://news.gooya.eu/politics/archives/050193.php) that there should be a demand made for the release of all political prisoners, and that focusing on just the few well-known ones ultimately doesnt take care of the major problem with the system, which is that it imprisons people because of their political views.

anyway, it looks like the random pinging problem of your blog seems to have been fixed.