وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
الگور، معاون کلینتون در زمان رییس جمهوریش، در یک سخنرانی در عربستان گفته‌است که رهبران سیاسی ایران برای آینده دنیا خطرناک هستند. دو نکته در این موضوع است:

۱- دموکراتها ظاهرا دارند در مورد ایران پیش دستی می‌کنند و می‌خواهند در تندروی در این مورد از جمهوری‌خواههای آمریکا جلو بزنند. سخنرانی تند ماه پیش سناتور هیلری، همسر کلینتون، بر علیه ایران هم می‌تواند گواهی بر این باشد. دموکراتها در انتخابهای رییس جمهوری و کنگره از این جهت که مردم آمریکا آنها را خیلی در مورد مسایل امنیت آمریکا جدی و سخت گیر ندیدند، رای زیادی از دست دادند. ممکن است که الان می‌خواهند تو این مورد سخت گیر بنظر بیایند که از جمهوری‌خواهها عقب نیافتند.

۲- اینکه این حرفها را الگور در عربستان می‌زند،‌ می‌تواند نشانه این باشد که عربستانیها دوست دارند این حرفها را بشنوند و در صحبتهای خصوصی خود با آمریکاییها مدام از خطر ایران می‌گویند. یک مورد دیگر که به تایید این گمانه کمک می‌کند، صحبتهای ژنرال کلارک بعد از بازگشت از عربستان و کویت بود. او گفت که هر جا رفته همه و همه از خطر ایران به او گفته‌اند.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     3 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
I've just learned this toady. I realy like it.

"Democracy is a device that ensures we shall be governed no better than we deserve."
B. Shaw

Anonymous Anonymous گفت:
I am quite shocked by how my most favourite Media writers (usually liberal) are so nagatively biased towards Iran at this point in time.

And these are people with whom I fall on the same side of almost every issue discussed.

Me feel sacred.

Anonymous Anonymous گفت:
Me feel scared!, that is!