وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
April 02, 2006
امروز وبلاگم زیادی اشتباهی پینگ خواهد شد چون دارم یک چیزهایی را درش درست می‌کنم. برای همین اگر از طریق بلاگرولینگ (لیست وبلاگی) بقیه وبلاگهای به اینجا می‌آیید معذرت می‌خواهم که مطلب جدیدی ندارم. دارم با یکی از دوستان،‌ احمد، روی یک سیستم آگهی روی وبلاگها کار می‌کنیم که روی کل وبلاگستان فارسی تاثیری بنیادی خواهد گذاشت. بعدا سر فرصت در موردش بیشتر خواهم نوشت.

الان همانطور که می‌بینید، یک قسمت آگهی در سمت چپ صفحه درست کردم، که دارم سیستم را تست می‌کنم.


پ.ن. خوب سیستم آگهی دارد کم کم به یک جایی می‌رسد. چند روزی فعلا چند تا از دوستان در وبلاگشان تست خواهند کرد، بعد به عموم باز خواهد شد. این سیستم آگهی به خیلی از وبلاگهایی که تا حالا کشف نشده اند فرصت خواهد داد که مطالب خود را به بقهیه عرضه کنید. این سرویس آگهی دهی کاملا مجانی خواهد بود.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     4 نظر
نظرات:
Blogger Niki گفت:
I'm looking forward to seeing whatever it is that you are working on. Also, i'm glad that you returned your comments to the way they were before. It was too "sholoogh" to have them on the side bar. anyway, happy (rainy) sizde bedar.

Anonymous Anonymous گفت:
سلام آقا مهدي عزيز. اين كاري كه انجام مي‌دهي به همراه آقاي انوري و آن پروژه‌ي وبلاگهاي محبوب كاري بس عظيم و خيره‌كننده است. اجازه بده براي "دانش و كامپيوتر" با تو گفت‌وگو كنم. البته من وبلاگم محبوب و پربيننده نيست. خودم فقط اولين عضو فارسي زبان فدراسيون جهاني روزنامه‌نگاري محسوب مي‌شوم. با همديگر تبادل لينك هم مي‌توانيم بكنيم. سپاس

Anonymous Anonymous گفت:
Umm, let me see, if I lose more points for each click on my ads on other websites and than the points I gain when my visitors click on an ad, it means that with a less popular blog I would most likely have a negative net point, since I would be getting a larger number of visits through ads compared to other routes, but with a popular blog I would likely gain points, since I am more likely to have visitors who do not come though the ads. Right?

Blogger Mehdi گفت:
b,

I guess I should write a better explanation. There is no difference between a high traffic or low traffic websites. For every 100 click on the ads on your site, 90 people will visit your site by clicking ads on other websites. We use the difference to advertise our own ads (which is a fair deal considering that we are providing a free service).