وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
May 22, 2006
سانلی که خودش در وبلاگ خاک مینویسد، یک وبلاگ جدید درست کرده برای جمع کردن ایده های مثبت. همانطور که دوستم هژیر در نوشته ی چند ماه پیشش گفته بود، اینکه اوضاع ایران چقدر ناامید کننده است نباید باعث بشود که فراموش کنیم که تغییرات با کار فرد فرد آدمها بوجود میآید و باید دنبال ایده هایی باشیم که امید بوجود بیاورند. واقعیتش برای اینکار به کمی خوشبین بودن هم نیاز است. برای همین سانلی با دیدی خوشبینانه این وبسایت جدید را درست کرده تا ایدههای سازنده در مورد ایران و جامعه ایرانیان را یک جا جمع کند. سانلی خودش هم فلسفه درست کردن وبلاگ خوشبینانه را شرح داده است.

سانلی در مورد کارهای جالبی که بقیه هم میکنند مینویسد مثلا در این نوشته اش اینکار گروه مطالعاتی ام آی تی را تبلیغ کرده است که بدنبال این هستند که یک سری مطلب در مورد شناختن ایران به بقیه دنیا جمع کنند که هرکس که خواست صحبتی درمورد ایران بکند از آن تصویرها و مطالب استفاده کند تا شاید از تصویر منفی که در سالهای اخیر بر علیه ایرانیها بوجود آمده است کاسته شود( مثلا این اسلایدها را در مورد ترکیه ببینید تا بفهمید تبلیغ یعنی چی.)


اگر چیزی بذهنتان رسید برایش بفرستید. اگر هم وبلاگ دارید میتوانید در وبلاگ خودتان بنویسید و سانلی هم یک کپی بگذارد در وبلاگ خوشبینانه اش. خیلیها هم ممکن است ایده مشخصی نداشته باشند ولی دوست داشته باشند کاری انجام بدهند و بتوانند ایده خوبی از وبلاگ خوشبینانه پیدا کنند یا در یکی از کارهای آنجا فعال شوند.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     3 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
سوژه خوبیه استفاده بهینه از اینترنت

Anonymous Anonymous گفت:
منون از اطلاعی که دادین و ممنون از همتی که دارین. یه چیز کوچیک تو وبلاگم در مورد متن مورد اشاره شما درباره خوشبینانه نوشته ام. گفتم شاید خواستین سری بزنین.

Anonymous Anonymous گفت:
I agree, but at the same time too much "tarif" from our country has the opposite effect. We should just try to give the facts without bias.

But, regrading this slide show! I hope if one day you guys decide to make a slide show about Iran, you don't glorify it to the point of being bunch of lies as this turkish website has done.