وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
ریک سنتروم یکی از آن سناتورهای جنگ طلب جمهوری‌خواه در سخنرانی National Press Club که معمولا از تمام رادیوهای NPR در سراسر آمریکا پخش می‌شود، گفته:

"A few weeks ago I spoke with a leader of the Independent Student Movement who has escaped to America, and he told me that every young person admitted to college must sign an agreement to “volunteer” for acts of suicide terrorism. Nowadays every university student in Iran must attend courses on how to strap on and detonate a suicide bomb. In a recent speech Ahmadi-Nezhad said martyrdom is the greatest virtue of the Islamic Republic of Iran."

(ترجمه فارسی: یک رهبر گروه دانشجویی از ایران که بتازگی به آمریکا آمده به من گفت که هرکسی که در ایران دانشگاه می‌رود باید یک ورقه امضا کند که حاضر است برای عملیات انتحاری داوطلب شود. اینروزها دانشجویان باید کلاسهایی برای بستن بمب به بدنشان و انفجار ببینند. در سخنرانی اخیر، احمدی‌نژاد گفته که شهادت طلبی بالاترین ارزش در جمهوری اسلامی ایران است. )

بجز جمله آخر که احتمالا درست است، بقیه‌اش مزخرف‌ترین حرفی بوده‌ که در چندماه اخیر شنیده‌ام. واقعا بعضی حرفها آنقدر چرند است که آدم می‌ماند چه بگوید. اگر در ایران دانشجویید و فردا برای رفتن به کنفرانس بهتان ویزا ندادند یا به یک استاد خارجی ایمیل زدید و در جوابتان گفت من جواب تروریستها را نمی دهم(باورکردنی نیست ولی پیش آمده)، بدانید که قضیه از کجاها دارد آب می‌خورد.


فکر می‌کنید این هم از شاهکارهای جناب آقای امیر‌عباس فخرآوراست؟(چون اینکه این کار امیرعباس فخرآور باشد تنها یک حدس بود، این جمله را خط می‌زنم . )
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     18 نظر
نظرات:
Blogger Niki گفت:
As soon as I read the first sentence, i knew it was fakhravar's doing. there is no doubt in my mind that he indeed is responsible for this.

Did you see how in the interview with jahanshah, he denied he had made pro-war statements and blamed translation mistakes as the reason why foreign journalists think he is pro-war?

let's see what his excuse will be for this one.

Anonymous Anonymous گفت:
فخرآور هم مهره سوخته ای هست که فقط پی پناهندهگی گرفتن بود که گرفت.
بقیه اش هم گلواژه بیش نیست شما هم خودشو ناراحت نکن.

Anonymous Anonymous گفت:
باز سریع تهمت بزن به یکی که همپالکیهات ازش خوششون نمیآید.
اسم اون فرد اونجا برده نشده ولی جنابعالی تهمتت رو می زنی. اینها باز هیچ اشکالی ندارد که نه؟
از ویژگیهای بد فرهنگی بعضی ایرانیها هم که نیست.
خوشم میآید رویتان آنقدر زیاد هست که همچنان بوقفه به این کارهاتان ادامه می دهید.

Blogger Sibil گفت:
معلومه!
الان هم ایشون در واشنگتن در کاخ سفید میتینگ دارند....
خدا را شکر که گویا میلانی تصمیم گرفته با اینها در جلسه شرکت نکنه!!

Blogger Sima گفت:
مهدی جان،
فکر می کنم الان هر کسی که می خواد پول و شهرتی به جیب بزنه، می یاد و خودش را "رهبر جنبش دانشجویی" معرفی می کنه و هر چرت و پرتی می خواد به عنوان "حقیقت" سر هم می کنه و تحویل نئوکان ها می ده.
اون موجود بی ارزشی که این حرف رو زده مهم نیست، مهم اینه که این احمق ها با چه اطمینانی این چیزها رو تکرار می کنند و در رسانه ها پخش می کنند.

Blogger Ali.Mohtashami گفت:
آخه یکی نیست به اون آقا بگه که مرتیکه ی احمق آخه یه جای خواب و یه غذای گرم و یه گرین کارت مگه چقدر ارزش داره که بابتش ملتت رو به لجن بکشی و خودت رو فعال جنبش دانشجویی معرفی کنی؟!

Anonymous Anonymous گفت:
سلام، سانتوروم ژانویه برمیگرده خونشون و دیگه سناتور نخواهد بود!الان هم نزدیک 20 درصد عقبه. حوصله ندارم زنگ بزنم دفترش، ولی این تلفن دفترش هست:

(202-224-6324

Anonymous Anonymous گفت:
ستنوروم و خیلی های دیگر در همین سخنرانی که لینکش کرده ای و دائم در همه جا به وضوح دارند علیه گزینه نظامی و به نفع تغییر رژیم توسط خود مردم ایران حرف می زنند. دائم و بی بروبرگرد.
أخر خجالت نمی کشی این طور علنا تحریف می کنی و صفت جنگ طلب بهشان میدهی؟
انکیزه ات از این تاکنتیک تبلیغاتی که هر چه آدم فکر می کند فقط به نفع رژیم اسلامی ایران است دائم استفاده میکنی؟
وجدان شماها کجاست؟
(در مورد آن اشتباه هم احتمالا یک چیزی را بد فهمیده. این ه ا از این اشتباهها دائم می کنندو چطور است یک بار شده به موعظه خودت عمل کنی و دست از تئوری توطئه که همیشه به نفع رژیم تمام می شود برداری تا دیگران هم از این مدل فکرها در موردتان نکنند و جلوی این همه مسمومیت در فضای سیاسی ایرانی گرفته شود؟)

Blogger Mehdi گفت:
امید،
با اینکه لحنت مثل معمول درست نیست، اعتراضت در این مورد وارد بود و قبول کردم نباید اسم امیرعباس فخرآور را میاوردم چون اسمش را سنتروم نیاورده‌بود. هرچند که او تنها کسی است که به تازگی آمده و ادعای رهبری دانشجویان در ایران را می‌کند، با اینحال باید جای شبهه گذاشت که ممکن است کس دیگری باشد. جمله‌ای که اسم امیرعباس فخرآور را داشت خط زدم. متشکرم.

Anonymous Anonymous گفت:
خواهش میکنم. لحن من هم معمولا تند هست. اگر کسی را ازرده می کند معذرت میخواهم. اما این استانداردهای دوگانه شماها آنچنان زیاده که صدای ادم را در می آورد.

Anonymous Anonymous گفت:
اگر واقعا نگران وجه و ویزای بچه های ایرانی هستی به جای اون مورد نا مربوط یک نگاه به این خبر بکن ببین اصل بدبختی ما از کجاها آب می خورد:
http://www.iranpressnews.com/source/014827.htm

Anonymous Anonymous گفت:
این هم خبر انگلیسی اش:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006340101,00.html

Anonymous Anonymous گفت:
این هم از زبان خود این دیوانه ها:
http://hamedtalebi.blogfa.com/post-41.aspx

http://hamedtalebi.blogfa.com/

Anonymous Anonymous گفت:
اگر واقعا قبول داری که این تهمت زدن بوده چرا تمام آن خط را حذف نمی کنی؟‌
منتظر بودم کل خط حذف شود. این جوری که حرفت را هنوز داری می زنی.
در ضمن من فخرآور را درست نمی شناسم برای همین بر خلاف بعضیهای یک طرفه قاضی نمی روم. ولی صحبتش در پیشTHE SENATE
HOMELAND SECURITY AND GOVERNMENTAL AFFAIRS SUBCOMMITTEE
کاملا درست و حسابی بود و مثلا با چیزی که گنجی می گفت هیچ فرقی ندارد.
تا کی این همه تهمت زنی به نفع جمهوری اسلامی؟!

Anonymous Anonymous گفت:
link:
http://hsgac.senate.gov/_files/072006Fakhravar.pdf

Anonymous Anonymous گفت:
مهدی،
چرا اسم فخرآور را خط زدی؟ مگر کسی غیر از عباس فخرآور هم می‌تواند باشد. حالا اگر اسمش هم در آن مقاله نیامده باشد،‌ او تنها کسی است که بتازگی از ایران آمده و ادعای رهبری دانشجویان ایران را می‌کند و چپ و راست در واشینگتون با دست راستیهای آمریکا ملاقات می کند.

Anonymous Anonymous گفت:
شاهکاره دیگش اینجاست. هارد سنکشن و رژیم چنج گفتنش منو کشته.
http://hsgac.senate.gov/audio_video/072006video.ram

اینها هم باحالند
http://www.roozonline.com/03satire/016787.shtml

http://www.roozonline.com/03satire/016799.shtml

Anonymous Anonymous گفت:
سبیل جان لااقل با اسم مستعار می نویسی اینقدر ضایع تابلو نباش.