وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
من برای اینکه این قضیه سرویس آگهی خیلی با کار وبلاگم قاطی نشود،‌ یک وبلاگ جدا برایش درست کردم. در آنجا من و احمد سعی خواهیم کرد که در مورد پیشرفت کار گزارش کنیم و شما هم مشکلی داشتید در آنجا کامنت بگذارید. از همه کسانی که با گذاشتن این آگهی‌ها روی وبلاگشان به تست شدن سیستم کمک کردن تشکر می‌کنم. این خیلی تا حالا به ما کمک کرده تا سیستم را بهینه کنیم.

البته تو وبلاگ خودم بعدها در مورد چند مفهوم پایه‌ای که در این سیستم پیاده می‌شود خواهم نوشت چون به مسایل بزرگتر جامعه ربط دارند.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     2 نظر
نظرات:
Blogger Navid گفت:
aval babat e in systeme jalebetoon baiad ye khase nabashid begam , vali man bahash ye moshkele koochik daram va oon ine ke be jaye " esme weblog " , " address weblog " namayesh dade mishe , kheili chiza ro avaz kardam vali nashod ke nashod , age mishe begid moshkel az kojas ...

mamnoon ...

Blogger Mehdi گفت:
چند ساعت طول می‌کشه تا آگهی‌تان بیاد در سیستم.