وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
اگر امشب فرصت کنم فقط به کامنتهای مطلب قبلیم جواب می‌دهم ولی نقدم از دیدگاه سیما را تا اطلاع ثانوی متوقف می‌کنم. چون یک سری ابله است که راه افتاده اند و سیما و چند نفر بلاگر دیگر را جاسوس جمهوری اسلامی می‌نامند و دوست ندارم نقد من از دیدگاه سیما با حرفهای این آدمهای ابله قاطی بشود. مخصوصا این ماجرای نام بردن یکی از این نویسنده‌های نئوکانی از سیما، نازلی،حسین، بهمن و صنم بعنوان مامور جمهوری اسلامی با تمام مسخرگی، کلی نگران کننده است ( من نمی دانم اسم صنم چطور اون وسط رفته بنده خدا مطلب سیاسی چندانی هم نمی‌نویسد.). در فضای کنونی آمریکا چنین اتهامهایی می‌تواند دردسرهایی برایشان ایجاد کند.

اینطور اتهامها را باید بطور جدی‌ جلویشان وایستاد و فقط نباید منتظر بود که کسانی که تحت اتهامند جواب بدهند. کسانی که دارند این اتهامها را می‌زنند کوچکترین سندی برای اتهامشان ندارند. تنها دلیلشان این است که حرفهای کسانی مثل سیما را دوست ندارند ولی عرضه نقدش را هم ندارند و می‌خواهند با تخریب شخصیت کارشان را جلو ببرند.

پ.ن. برای وبلاگ نویسهایی که می‌خوان به یک صفحه مثل وبلاگ این خانم نویسنده که اتهام بی‌جا زده لینک بدن ولی نمی‌خوان اهمیت طرف را در جستجوی گوگل بالا ببرن یک rel="nofollow" توی لینکتون بگذارید که گوگل بداند که به لینک شما به سایت طرف اهمیتی ندهد.
<a href=http://www.example.com/ rel="nofollow">I can't vouch for this link</a>.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     10 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
در مورد صنم که واقعا مسخره است.

اما اینجا یک نکته مهم وجود دارد. چرا در این مورد اینچنین آشفته می شوید ولی هنگامی که امثال نازلی کاموری و بهمن کلباسی یا همفکرانشان فعالین حقوق بشری ایرانی مانند لیلی پورزند یا عباس معروفی را عوامل حقوق بگیر آمریکا می خوانند چیزی نمی گویید؟
چرا وقتی فعالین دانشجویی ما مثل علی افشاری را با اسم و تهمت های آنچنانی می نوازند (اینجا را ببینید:http://www.bahmankalbasi.com/archives/2006/03/post_196.html ) نگران عواقبش برای آنها که برعکس این ها مشغول فعالیت در نظام بسته جمهوری اسلامی هستند نیستید و آشفته نمی شوید.
یک سوزن به خودتان
یک جوالدوز به دیگران.

Anonymous Anonymous گفت:
این هم سند:
http://memritv.org/search.asp

clip#: 905

minutes: 00:01:20 until 00:01:25

مقایسه شود با مثلا این عکس:
http://www.flickr.com/photos/41368237@N00/21830326/in/photostream/

Anonymous Anonymous گفت:
واقعا عجب بیکار و عقده‌ای باید باشه آدم که بشینه آرشیو ممری رو تماشا کنه، آرشیو فلیکر فلانی رو از بر باشه، بعد بیاد به خیال خودش تصاویر رو مچ کنه و مثلا مچ‌گیری کنه. کنه به این نافرمی ندیده بودم!

Blogger Mehdi گفت:
امید، با حرف مشکلی ندارم و کار بهمن کلباسی و نازلی ناموری در زدن اتهام به این و آن بدون اینکه سند چندانی داشته باشند محکوم میکنم.

من کلا با فرهنگی که فکر می‌کند اگر کسی عقیده خاصی داشت حتما دارد از جایی برایش پول می‌گیرد مشکل دارم.

Anonymous Anonymous گفت:
قبول می کنم. من هم با تو همعقیده ام. این فرهنگ دیگران را مزدور دیدن از بزرگترین دردهای ماست.
حرف من این است که هر دو طرف را ببین. بخصوص در ادامه ی این حرفت که نوشتی باید بطور قاطع جلویشان ایستاد و اینکه ممکن است برایشان دردسرساز باشد نوشتم. برای فعالین حقوق بشری که با چیزی مثل جمهوری اسلامی طرف اند که این بیشتر صدق می کند. پس این واکنش ها آن موقع و مواقع مشابه اش کجاست؟

Anonymous Anonymous گفت:
هممم، به نظر من قضیه یک کم جدی تره. این وبلاگ ها وجه اشتراکشون به نظرم ضد جنگ بودنشونه.

Anonymous Anonymous گفت:
چطور است افاضات تازه جناب الپر خان را هم بخوانی. اگر حوصله ای برای این موارد «بی اهمیت» هم پیدا کردید یک منتی بگذارید و «واکنشی» هم در برابر آن «ابلهان و اتهاماتشان» نشان دهید مثلا.
شمای نوعی را می گویم.

Blogger Mehdi گفت:
امید،‌ آقاجان زیاد عجله نکن . سرفرصت درباره بقیه موارد می‌نویسم. در هر دانه مطلب نمی‌شود تمام جوانب را مورد بررسی قرارداد.

Anonymous Anonymous گفت:
باشد. ولی شرط می بندم لحنش حتی به یک صدم تندی این نوشته ات نمی رسد. سوال این است. واقعا چرا؟

Anonymous Anonymous گفت:
"...ولی عرضه نقدش را هم ندارند ..." حرف و موضع بسیار مزخرفیست. اگر می بینید که در کامنتها همه تعریف و تمجید است تنها به یک دلیل ساده است که اینقدرها عقل هم برای درکش نمی خواهد. برای شروع چطور است راجع به "حذف" کامنتهای مخالف و یا "بلاک" کردن آی پی ها از ایشان سوال بفرمایید