وبلاگ نیمه فعال مهدی درباره‌ی تصویر ایران در رسانه‌های جهان
چند ماه پیش که ایران پلمپ‌های مراکز غنی‌سازی را بازکرد تا آنها را به راه بیندازد و ناگهان بحران هسته‌ای جهان در دنیا بالا گرفت، یکی از دوستانم می‌گفت که رهبران ایران احمقند که چنین کاری کردند، مگر اینکه بدانند که می‌توانند تا چند ماه دیگر تخمِ طلا را آزمایش کنند.

حالا این خبر راه‌اندازی غنی‌سازی به اندازه آزمایش تخمِ طلا بزرگ نیست ولی انصافا ترقه بزرگی است.

فعلا که وارد کلوپ شدیم خوب برقصیم حالا تا جلسه شورای امنیت دو هفته دیگر خدا کریم است.
لینک دایمی مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
مطلب بالا را به دوستان خود ایمیل کنید:     5 نظر
نظرات:
Anonymous Anonymous گفت:
میشه برای خنگهایی مثل من خوب توضیح بدین که «آگهی وبلاگها» به چه درد می‌خوره؟ آخه توضیحاتتون کافی بنظر نمیآد. ممنونم

Anonymous Anonymous گفت:
تو گیم تئوری بهش میگیم subgame perfect solution معنیش اینه که دولت ایران فهمیده آمریکا میخواد ساختارش رو عوض کنه. ساختار حقیقی قدرت را. یه راه اینه که هی با آمریکا راه بیاد اما راه آمدن با آمریکا یعنی همان تغییر ساختار قدرت. راه دیگه اینه که مقابله به مثل کنه. اینجوری یه پنج درصدی امکان موفقیت هست. اما پنج درصد هم از صفر بهتره!

اما این کدوم ساختار هستش که ایرانی ها از عوض شدنش میترسن ولی عربا نمی ترسن؟ من فکر میکنم جریان مالی تغذیه حوزه های شیعه هستش که در کشورهای سنی نمونه مشابهی نداره و قابل کنترل هم نیست.

من اگه جای هر قدرت مسلطی بودم این جریان مالی رو نابود میکردم. محمدرضا این کار رو نکرد و ضررش رو هم دید. جریان مالی حوزه آخرین سنگری است که روحانیون حاضر به عقب نشینی از آن نیستند.

اما چرا آمریکا میخواد این تغذیه رو از بین ببره؟ فکر کنم چون در دراز مدت تنها عاملیست که به عقیده این آمریکایی های دیوانه میتواند تغذیه کننده تروریسم باشد.

فکر کنم

Blogger Mehdi گفت:
آگهیها به شما وبلاگهایی را معرفی می‌کند که تا بحال ندیده‌اید. وبلاگدارها با این آگهیها بیننده‌های جدید پیدا می‌کنند که هرگز وبلاگشان را ندیده‌اند.

Blogger Alireza گفت:
I wonder if there has been any independet observer who can say Iran has enriched urinum??
I personally can not trust the government that everything of it based on lie and deceiving!
not sure, getting to the club is really is an advantage!

Anonymous Anonymous گفت:
Enriching the uranium with smuggled technology after 16 years is not a big deal.